Re: Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.

From: "owrank" <owrank@usunto_gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.regionalne.warszawa
Subject: Re: Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.
Date: Sun, 30 May 2004 19:39:37 +0200

Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9cdhf$2p6$1@news.onet.pl...

> alarmowych w domach. Potrzebuję go przetestować, przez potencjalnych
> klientów. Załóżmy, że tu gdzie teraz mieszkasz chcesz mieć system
alarmowy.
> Wejdź na stronkę www.twoje.bezpieczenstwo.prv.pl a w "systemach
alarmowych"
> w dziale "darmowy kosztorys i projekt" pobierz ankietę i wypełnij. Proszę
> e-maile z uwagami, jeśli coś jest tam niezrozumiałe.

formularz całkiem OK chociaz mam dwie małe uwagi:
- techniczną: takie formularze w tej chwili wykonuje się raczej jako
interaktywne strony internetowe np. ASP - nie jest to zbyt skomplikowane a
efekt IMHO znacznie ciekawszy
- jako klient: zrobiłem symulację instalacji dla 9 czujników do mojego domu
i troche jestem zaskoczony, że cena przekroczyła dobrze 6 tysięcy złotych...
zwłaszcza, że cudów nie wybierałem, a na stronie z przykładowymi zestawami
jest coś z 10cioma czujnikami od 1800 brutto czyli trzy razy taniej. Taka
małe skonfudowanie z mojej strony nastąpiło...