Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.

1. Data: 2004-05-30 10:39:02

Temat: Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.
Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

POMÓŻCIE.
Stworzyłem malutki prosty programik do kosztorysu systemów
alarmowych w domach. Potrzebuję go przetestować, przez potencjalnych
klientów. Załóżmy, że tu gdzie teraz mieszkasz chcesz mieć system alarmowy.
Wejdź na stronkę www.twoje.bezpieczenstwo.prv.pl a w "systemach alarmowych"
w dziale "darmowy kosztorys i projekt" pobierz ankietę i wypełnij. Proszę o
e-maile z uwagami, jeśli coś jest tam niezrozumiałe.

Pozdrawiam
Marek Sołtysiak
www.twoje.bezpieczenstwo.prv.pl

1. Data: 2004-05-30 17:39:37

Temat: Re: Zrób sam(a) kosztorys systemu alarmowego.
Od: "owrank" <owrank@usunto_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9cdhf$2p6$1@news.onet.pl...

> [...]
> w dziale "darmowy kosztorys i projekt" pobierz ankietę i wypełnij. Proszę
> e-maile z uwagami, jeśli coś jest tam niezrozumiałe.

formularz całkiem OK chociaz mam dwie małe uwagi:
- techniczną: takie formularze w tej chwili wykonuje się raczej jako
interaktywne strony internetowe np. ASP - nie jest to zbyt skomplikowane a
efekt IMHO znacznie ciekawszy
- jako klient: zrobiłem symulację instalacji dla 9 czujników do mojego domu
i troche jestem zaskoczony, że cena przekroczyła dobrze 6 tysięcy złotych...
zwłaszcza, że cudów nie wybierałem, a na stronie z przykładowymi zestawami
jest coś z 10cioma czujnikami od 1800 brutto czyli trzy razy taniej. Taka
małe skonfudowanie z mojej strony nastąpiło...

1. Data: 2004-05-30 21:01:28

Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "owrank" <owrank@usunto_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest coś z 10cioma czujnikami od 1800 brutto czyli trzy razy taniej. Taka
> małe skonfudowanie z mojej strony nastąpiło...

właśnie dlatego testuję ankietkę :). Gdzieś musiałem popełnić błąd w
fomuowaniu pytań... Czy było by możliwe, abym otrzymał na e-mail wypełnioną
przez Pana symulacją?

mareksol@[wytnijto]poczta.onet.pl

1. Data: 2004-05-31 06:46:31

Od: "Pinio" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - techniczną: takie formularze w tej chwili wykonuje się raczej jako
> interaktywne strony internetowe np. ASP - nie jest to zbyt skomplikowane a

A ja wolę wypełnić ankietę excela off-line, zabrać ją do domu z biura itd.
Poza efektem liczy się też funkcjonalność. Najlepiej by było zrobić
ankiete na stronce i do ściągnięcia dla modemowców albo dla tych co
nie mają swobodnego dostępu do netu.

pozdr,
Pinio

1. Data: 2004-05-31 16:50:28

Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Więc tak:
- wyszło mi 2330 zł
ale
- dlaczego powiadomienie o alarmie to 450 zł a nie 150zł?
- dlaczego kontaktrony po 50 zł a nie po 20 zł?
dlaczego klawiatura jest liczona dwa razu wychodzi o dobre 250 zł drożej?
łącznie z 2330 zł to mi wyszło 1650 na mój rozum
SJS
policze jak będę miał czas dla różnych wersji i róznych obiektów

1. Data: 2004-05-31 17:37:11

Od: "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> napisał:
> - dlaczego powiadomienie o alarmie to 450 zł a nie 150zł?
poniważ jest to powiadomienie drogą GSM, bez abonamentu w agencji. Nie mylić
z radiolinią!

> - dlaczego kontaktrony po 50 zł a nie po 20 zł?
Jeśli Pan wpisze tych kontaktronów 20 szt - ustawi się rabat nawet 25%!
Jeśli miałbym instalować tylko jeden kontaktron - to 50 zł. A dlaczego
miałby być po 20 zł?!

> dlaczego klawiatura jest liczona dwa razu wychodzi o dobre 250 zł drożej?
Liczona jest raz. Tylko w pierwszej rubryce jest podana ilość WSZYSTKICH
klawiatur a w drugiej rubryce ile z nich ma posiadać wyświetlacz tekstowy.

> łącznie z 2330 zł to mi wyszło 1650 na mój rozum

dużo? mało? zależy jakie Pan opcję wybrał...

Sporo muszę jeszcze propracować nad pytaniami do ankietki.. Aktualnie
zleciłem jednak wykonanie profesjonalnego programu opartego na bazach
danych - może wyeliminuję kilka błędów... Dzięki wielkie za dotychczasowe
sugestie!

MS.

1. Data: 2004-05-31 21:19:43

Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Marek Sołtysiak" <mareksol@[ciach]poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c9fqd6$de2$1@news.onet.pl...

> Sporo muszę jeszcze propracować nad pytaniami do ankietki..

Sporo....
Nad zrozumieniem idei grup dyskusyjnych i ich uzytkowania.

Czy nikt Ci nie napisal, ze te Twoje "badania ankietowe" to po prostu ukryta
autoreklama czyli zowalowana forma spamu?
Znajdz sobie grupy, na ktorych takie zagdnienia sa dopuszczalen, jakies
forum dyskusyjne, jakis chat, jakies listy jakies witryny na ktorych moglbys
_wykupic_ miejsce na reklame swego produktu.

Napisales, ze w koncu zleciles napisanie profesjonalnego programu.
Wiec ani nie jestes profesjonalista programujacym ani profesjonalista
marketingujacym.
Za to jestes nieprofesjonalista spamujacym, niestety.
I jeszcze crosstpostujacym na:
pl.misc.budowanie, pl.rec.dom, pl.regionalne.warszawa

Przynajmniej na tej ostatnie grupie jest ten watek wysoce niewlasciwy.

Przepraszam wszystkich na pozostalych dwoch grupach za ten post a wna p.r.w.
za watku.
Mam nadzieje, ze do trafi to Marka Soltysiaka i nie bedzie juz nieudolnie
testowal swych niedopracowanych programikow na grupie pl.regionalne.warszawa
(przynajmniej).

Szuwaks

1. Data: 2004-06-01 06:29:19

Od: "Janoush" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za crosspost, ale chcę odpowiedzieć...

Bez obrazy, ale:

> Przepraszam wszystkich na pozostalych dwoch grupach za ten post a wna
p.r.w.
> za watku.

I bardzo dobrze... Może na p.r.w., nie powinien pisać, ale uważam, że na
p.m.b i p.r.d jak najbardziej.
Dzięki temu, że pisze, mam alarm :)

> Mam nadzieje, ze do trafi to Marka Soltysiaka i nie bedzie juz nieudolnie
> testowal swych niedopracowanych programikow na grupie
pl.regionalne.warszawa
> (przynajmniej).

Dlaczego coraz więcej osób bije pianę zamiast kulturalnie i spokojnie
napisać, że akurat ta grupa jest niewłaściwa. Z drugiej strony p.r.w może
być adresatem, bo Marek pracuje głównie w Warszawie.
Nawiasem mówiąc mimo, ze p.r.w. jest bardzo ciekawą grupą przestałem ją
subskrybować, bo co ktoś napisał posta który niektórym wydał się
niewłaściwy, od razu stado go zaatakowało. I już się robi ...dziesiąt postów
niezwiązanych z tematem, ale winny jest ten który napisał pierwszy prawda ?.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2004-06-01 06:33:39

Od: "Szuwaks" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "Janoush" <j...@s...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam za crosspost, ale chcę odpowiedzieć...

Aby nie zawracac glowy niepotrzebnie wszystkim, odpowiedz bedzie tylko na
p.r.w.

Szuwaks

1. Data: 2004-06-01 06:56:27

Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janoush wrote:
> [...]
>
> Bez obrazy, ale:

> p.r.w.
>
> I bardzo dobrze... Może na p.r.w., nie powinien pisać, ale uważam, że na

To może _nie pisz_!

> Dlaczego coraz więcej osób bije pianę zamiast kulturalnie i spokojnie
> napisać, że akurat ta grupa jest niewłaściwa.

Bo im nerwy puszczają jak widzą kolejnych głupków?

> Z drugiej strony p.r.w może być adresatem, bo Marek pracuje głównie w
> Warszawie.

1 kwietnia był dość dawno, a to nawet śmieszne nie jest tylko żałosne.

> Nawiasem mówiąc mimo, ze p.r.w. jest bardzo ciekawą grupą przestałem ją
> subskrybować, bo co ktoś napisał posta który niektórym wydał się
> niewłaściwy, od razu stado go zaatakowało.

Grupa od niedawna przeżywa najazd spamerów, na szczeście większość instytucji
abuse baaardzo sprawnie blokuje konta spamerskie po zgłoszeniu.
Stąd od niedawna nasila się nowy trend - kryptoreklamy.
Reklama i beta testy systemu alarmowego to daruj ale obrażasz swoją i naszą
inteligencję - to żadną miarą tematyka warszawska.

> I już się robi ...dziesiąt postów niezwiązanych z tematem, ale winny jest ten
> który napisał pierwszy prawda ?.

Winny jest także ten kto crosspostuje..
Badź konsekwentny i _dalej_ nie czytaj/nie pisz na p.r.w. - wszystko będzie OK.
-)

--
Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
-dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

insekty
?????????
sprzet do zabudowy
OKNA PCV
jak wypadają jakościowo produkty agd firmy...