Re: Zrobilam serwetke i co dalej?

Data: 2002-05-28 20:27:35
Temat: Re: Zrobilam serwetke i co dalej?
Od: "ESka" <e...@w...pl>

Użytkownik "Madziula" napisał w wiadomości

| A ja mam taki super krochmal w spraju jest super prasuje sie na nim
bosko -
| zwłaśzcza pogniecione obrusy :))) ale serwetki i obrazki też :)))

Taki krochmal w sprayu jest super również do koszul męża :)))
ale serwetki szydełkowe wolę mieć trochę bardziej sztywne, dlatego do nich
używam tego w płynie.

Użytkownik "Ilona" napisał w wiadomości:
> [...]

Pewnie są różne firmy. Ja dostałam taki w Auchan - trzeba się dobrze
przyjrzeć półkom w dziale ze środkami czystości, na moim jest napisane -
Charm Spray Starch & Easy Iron 2 in 1.
Nieźle się prasuje obrusy więc pewnie przy obrazkach też będzie ten efekt.

Pozdrawiam

Ewa
(Słupsk)