Re: Zrozumiec mezczyzn!

Data: 2000-03-15 00:43:54
Temat: Re: Zrozumiec mezczyzn!
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny)

Pewnego dnia, "Voo" <p...@p...pl> z na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>inne pokusy od milosci do ciebie przewazyly szale.
>wynika rowniez z tego zdania wprost , ze jest znudzony.

Takie gdybanie jest bez sensu - zaraz bedzie 10 teorii ntt. Moja - moze
jest nieulaeczalnie chory i nie chce aby dziewczyna w przyszlosci
cierpiala przez niego... - tak sobie mozna snuc i snuc.

Nie prosciej by bylo spytac sie go w powaznej rozmowie jakie sa
prawdziwe motywy jego postepowania ?

Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...There is a difference between an open mind and a hole in the head.