Zupa Szczawiowa

11. Data: 2013-07-10 13:08:11

Temat: Re: Zupa Szczawiowa
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 10:44:42 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> Hmmm.., sama nazwa nieciekawa, ale... Moja Babcia robiła ją wyśmienicie!! Robiłem
toto z pamięci: do tego jajco na twardo, lubczyk, na chłodno, na ciepło próbowałem, i
za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie uzyskać. Macie
jakieś pomysły ??

dobra na kamienie nerkowe, jak ich nie masz to jedz takie zupki. bedziesz mial co
leczyc! do tego jeszcze rabarbar... samo zdrowie?!

12. Data: 2013-07-10 13:10:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 12:58:18 +0200, Feniks z popiołów napisał(a):

> Zębów nie masz, to glony nie mają Ci między co włazić. 333-)

Gryzę je - ZĘBAMI :->
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

13. Data: 2013-07-10 13:14:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 04:08:11 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
>
> dobra na kamienie nerkowe, jak ich nie masz to jedz takie zupki. bedziesz mial co
leczyc! do tego jeszcze rabarbar... samo zdrowie?!

Ci Ty pleciesz, ileż razy w roku je się zupę szczawiową. To już prędzej
szpinakiem można się załatwić, ale to też jeśli ktoś jadłby codziennie.

14. Data: 2013-07-10 13:23:01

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 11:48, s...@g...com pisze:

> [...]
próbowałem, i za cholerę smaku jaki uzyskiwała moja Babcie nie jestem w stanie

Ale o co Ci chodzi?
Spytałem grzecznie, czy smażyłeś szczaw...

15. Data: 2013-07-10 13:30:08

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 13:10, Ikselka pisze:

> Gryzę je - ZĘBAMI :->

Współczuję.
Ja moje spotrzebowuję na robaki w soczystych czereśniach. ;)

Ewa

16. Data: 2013-07-10 13:34:48

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 10:56, wolim pisze:

> Smażyłeś szczaw?

Masz rację, trzeba szczaw podsmażyć na maśle, wtedy rozwija się cały
smak - dopiero taki wrzucać do zupy.
Zresztą nie tylko szczaw, kurki do kurkowej itd.

17. Data: 2013-07-10 13:35:18

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-10 13:23, obywatel wolim uprzejmie donosi:

> Ale o co Ci chodzi?
> Spytałem grzecznie, czy smażyłeś szczaw...

Bez wulgarów? Mógł nie zrozumieć. Intencji.

18. Data: 2013-07-10 13:42:37

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-10 13:34, obywatel Sara uprzejmie donosi:

Ale mi narobiliście smaka. Na obie.

19. Data: 2013-07-10 13:48:09

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 13:42, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-10 13:34, obywatel Sara uprzejmie donosi:

> Ale mi narobiliście smaka. Na obie.

No właśnie. A tu dojeść trzeba wczorajszy chłodnik.

Ewa

20. Data: 2013-07-10 14:08:05

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 13:34, Sara pisze:

> Masz rację, trzeba szczaw podsmażyć na maśle, wtedy rozwija się cały
> smak - dopiero taki wrzucać do zupy.
> Zresztą nie tylko szczaw, kurki do kurkowej itd.

Ogórki do ogórkowej, pomidory do pomidorowej, cebulę do cebulowej... :)
Podczas smażenia wydobywa się smak z większości produktów.

Pozdrawiam,
MW

GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Babka cytrynowa jak od Sowy