Zupełny brak poczucia rzeczywistości

11. Data: 2017-12-16 18:37:29

Temat: Re: Zupełny brak poczucia rzeczywistości
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-16 o 18:34, XL pisze:
> [...]
a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Wałęsowa też ,,napisała" książkę.
> LOL

Twój mózg czosnkiem zajeżdża.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-12-17 10:48:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Twój mózg czosnkiem zajeżdża.

Nie wiem, czyj mózg aktualnie spożywasz, ale fantazje masz niezdrowe. Zmień
dietę na lżejszą. Sam czosnek ci zdecydowanie polecam, nie rezygnuj -
czosnek spożywany regularnie obniża ciśnienie krwi i zmniejsza ryzyko
zawału serca i wylewu krwi do mózgu.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

13. Data: 2017-12-17 11:06:47

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-17 o 10:48, XL pisze:

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Nie wiem, czyj mózg aktualnie spożywasz,

Zawsze możesz zapytać.

> ale fantazje masz niezdrowe.

Niezdrowe, to jest modlenie się do ołtarza z bursztynu i noszenie
skarpetki papieża w pozłacanym relikwiarzu. Po czymś takim powstają
wizje o Noblu dla Stalina i o pierdzących przy stole Niemcach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

14. Data: 2017-12-17 13:08:58

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Zawsze możesz zapytać.

Wszystko jedno, czy(i)m swoje braki wspomagasz. Ważne jest silne
przekonanie do tego :->

> Niezdrowe, to jest modlenie się do ołtarza z bursztynu i noszenie
> skarpetki papieża w pozłacanym relikwiarzu. Po czymś takim powstają
> wizje o Noblu dla Stalina i o pierdzących przy stole Niemcach.

Wolę nawet się nie domyślać, co i gdzie ty nosisz... bo wizje masz jak po
orzeszkach...

15. Data: 2017-12-17 16:07:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-17 o 13:08, XL pisze:
Nie

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Wszystko jedno, czy(i)m swoje braki wspomagasz. Ważne jest silne
> przekonanie do tego :->

Dobrze, że jesteś o tym silnie przekonana.

16. Data: 2017-12-17 16:10:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
Nie

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Dobrze, że jesteś o tym silnie przekonana.

> Zawsze możesz zapytać.

> Dobrze, że jesteś o tym silnie przekonana.

Groszek? //pytam

17. Data: 2017-12-17 16:25:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-17 o 16:10, XL pisze:
Nie

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Groszek? //pytam

Nie.
Już nie jesteś tak silnie przekonana do swoich wizji?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

18. Data: 2017-12-17 19:22:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
Nie

a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

> Nie.

Czyli brak. Tak jak myślałam.

> Już nie jesteś tak silnie przekonana do swoich wizji?

Właśnie je potwierdzasz.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite
racki-nobel-dla-lenina
TO MUSISZ PRZECZYTAĆ!

Najbrzydszy kraj Europy.
Diduszko - pierwsza ofiara pisoskiego rezymu
Nobel dla Lenina!
Autorasizm. Antypolonizm.