Autorasizm. Antypolonizm.

1. Data: 2017-12-10 11:20:20

Temat: Autorasizm. Antypolonizm.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/problemy-z-mu
zulmanami-na-targowku-mam-w-d-pie-jego-ramadan,38084
24,artgal,t,id,tm.html#plus

Z komentarzy:
,,Patriota (gość)
Po raz kolejny - wolność słowa tylko dla wybranych, czyli zakłamywanie
rzeczywistości przez środowiska lewicowe.
Obrażasz KK - wszystko w najlepszym porządku, powiesz złe słowo o
muzułmanach - dostajesz łatkę rasisty, obrażasz białego - wszystko w
najlepszym porządku, powiesz złe słowo o czarnych lub mieszkańcach
bliskiego wschodu - dostajesz łatkę rasisty. Krzyczysz głośno na temat
procesji (która defacto odbywa się raz w roku) w Boże ciało - wszystko ok,
powiesz coś złego na temat (codziennych) głośnych modlitw w charakterze
zakłócania spokoju - wpis do usunięcia i łatka rasisty. Podwójne
standardy...

Sami staliśmy się rasistami wobec własnej narodowości i wobec naszych
tradycji, czego nawet nie zauważamy. Podziękujmy za to UE i "postępowym"
środowiskom lewicowym.
+136 -2
,,

Nic dodać, nic ująć.

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

2. Data: 2017-12-10 12:44:30

Temat: Re: Autorasizm. Antypolonizm.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-10 o 11:20, XL pisze:
> [...]
>
> Sami staliśmy się rasistami wobec własnej narodowości i wobec naszych
> tradycji, czego nawet nie zauważamy. Podziękujmy za to UE i "postępowym"

Masz jeszcze jakieś wątpliwości, co jest tego powodem?

Biały rasista narzeka, że nie może powiedzieć "złego słowa" (co za
eufemizm...) na czarnego.
Fanatyk religijny z KK narzeka, że nie może powiedzieć "złego słowa" na
muzułmanina.

Czujesz to? Człowiek religijny, biały (czy czarny, bez różnicy...)
"patriota" NARZEKA, ŻE NIE MOŻE POWIEDZIEĆ NA KOGOŚ ZŁEGO SŁOWA...

Zastanów się przez moment, skąd w religiantach (dowolnego wyznania) chęć
mówienia na kogoś "złego słowa", skąd u rasistów (dowolnego koloru) chęć
mówienia na kogoś "złego słowa"?
Dlaczego rasista swój rasizm usprawiedliwia rasizmem kogoś innego?
Dlaczego fanatyk religijny usprawiedliwia swój fanatyzm fanatyzmem
innego religianta?
I tak to się u was kręci.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-12-10 19:56:01

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dlaczego rasista swój rasizm usprawiedliwia rasizmem kogoś innego?
> Dlaczego fanatyk religijny usprawiedliwia swój fanatyzm fanatyzmem

Tylko im wspolczuc, ze nie ma gett, ze nie mozna doniesc do wladz, ze
Zyd lub muzulmanin sie ukrywa, ze nie ma (jeszcze) obozow
koncetracyjnych dla czarnych, innowiercow, ateistow, homoseksualistow,
Zydow i innych Semitow. Kandydatow na straznikow i obslugujacych komory
gazowe nie trzeba by bylo dlugo szukac.

Tesciowa, ktora pochodzila z Ukrainy i wychowala sie na wsi wsrod
Polakow, Ukraicow, Zydow i Rosjan, opowiadala o sasiadkach Polkach,
ktore naprowadzaly zolnierzy niemieckich na ukrywajacych sie Zydow, a po
fakcie sciagaly z zabitych ubranie. Nie byly chyba rasistkami, a na
pewno nie byly nazistkami czy faszystkami, byly dobrymi katoliczkami...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-12-10 21:57:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> Czujesz to? Człowiek religijny, biały (czy czarny, bez różnicy...)
> "patriota" NARZEKA, ŻE NIE MOŻE POWIEDZIEĆ NA KOGOŚ ZŁEGO SŁOWA...

.. podczas, gdy na niego innym wolno - i robią to bezkarnie np. tacy lewacy
jak ty.

> Zastanów się przez moment,

Tobie zajmie to dłuższą chwilę. Próbuj.

5. Data: 2017-12-10 22:11:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid

> Tylko im wspolczuc, ze nie ma gett, ze nie mozna doniesc do wladz, ze
> Zyd lub muzulmanin sie ukrywa, ze nie ma (jeszcze) obozow
> koncetracyjnych dla czarnych, innowiercow,

Jak to nie ma? Pełna Europa. I jeszcze w Polsce tacy jak ty porąbańcy i
inni PO-wcy chcieliby je robić - żeby potem żydostwo mogło napisać, jak o
tych hitlerowskich, że ,,polskie".

Nie mieszkasz w Polsce, nie znasz uwarunkowań - nie dyktuj, czy i kogo
Polacy mają ,,przyjmować", w dodatku wbrew jego woli. Ostatnie obozy
koncentracyjne w Polsce przeszły do historii i nie powrocą. Gryź te pazury
u siebie i zapraszaj. Wolno ci. Polacy na czas dali POpalić takim jak ty.

6. Data: 2017-12-10 22:16:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://i.iplsc.com/-/0004H53IUOWJ0EXI-C114.jpg

7. Data: 2017-12-10 23:33:48

Od: sylvio <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Sonntag, 10. Dezember 2017 22:16:37 UTC+1 schrieb XL:

> http://i.iplsc.com/-/0004H53IUOWJ0EXI-C114.jpg

> http://i.iplsc.com/-/0004H53IUOWJ0EXI-C114.jpg

Rasista zawsze znajdzie obcego, nawet zeby ten byl bialy i chodzil do kosciola, a
antysemita Zyda w Japonii.
Zycze zdrowia wzglednie krotkich kolejek do lekarzy, bo moze nie wszyscy wyjada oraz
lipy z tymi sankcjami unijnymi. ;-)

"Antysemityzm jest grzechem przeciwko Bogu i ludzkości" (JP2)

8. Data: 2017-12-11 00:02:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-10 o 21:57, XL pisze:
zulmanami-na-targowku-mam-w-d-pie-jego-ramadan,38084
24,artgal,t,id,tm.html#plus

> .. podczas, gdy na niego innym wolno

Taką sobie wybrał religię, czy nie? To jedno.
A drugie, właśnie napisałem wyżej, że innym nie wolno. Skoro jemu nie
wolno, to innym też nie wolno. Skoro innym nie wolno, to jemu też. Czego
znowu nie zrozumiałaś?
Albo rasistom powinno się pozwalać pluć rasistowskimi tekstami, albo nie
powinno.
Albo fanatykom religijnym powinno się pozwalać pluć na inne religie,
albo nie powinno.
Zdecyduj się.

> - i robią to bezkarnie np. tacy lewacy
> jak ty.

Bredzisz.
Po pierwsze uroiłaś sobie moje lewactwo (cokolwiek przez to rozumiesz,
bo ty nawet przekręcasz znaczenie słowa "patriota"), tłumaczyłem ci to
już. Wasze urojenia o innych przedstawił dużo zgrabniej Dehnel.

Po drugie, próbujesz przepchnąć absurdalną tezę, że nazywanie rasisty
rasistą (fanatyka religijnego fanatykiem) to "złe słowa" na rasistę
(fanatyka) i nie powinny być bezkarne. Pogadamy jak zmienisz prawo, a na
razie:
https://pl.wikipedia.org/wiki/Rasizm#Sytuacja_prawna
_w_Polsce

Takiemu rasiście oczywiście nie przyjdzie do głowy sposób łatwiejszy:
przestać być rasistą (czy przestać być fanatykiem religijnym).

> Tobie zajmie to dłuższą chwilę. Próbuj.

Ja się ciebie pytam: czy rasizm powinien być karalny czy nie?
Czy powinno być karalne rasistowskie zachowanie "czarnego" wobec "białego"?
Czy powinno być karalne rasistowskie zachowanie "białego" wobec "czarnego"?
Czy powinien być karalny fanatyzm religijny i wymuszanie siłą i przemocą
swojej wiary na innych?
Czy biały rasista jest "usprawiedliwiony" gdy trafi na "czarnego" rasistę?
Czy jak ktoś ci coś ukradnie, to też powinnaś mieć prawo go okraść?
Powinnaś wtedy NARZEKAĆ, ŻE NIE MOŻESZ GO OKRAŚĆ?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-12-11 00:25:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sylvio <h...@g...com> wrote:

> [...]
> Zycze zdrowia wzglednie krotkich kolejek do lekarzy, bo moze nie wszyscy
> wyjada oraz lipy z tymi sankcjami unijnymi. ;-)

Życz mi polbrexitu.

> "Antysemityzm jest grzechem przeciwko Bogu i ludzkości" (JP2)

Do czego to?

--
XL
"Polskie" obozy koncentracyjne:

10. Data: 2017-12-11 00:30:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> Czy jak ktoś ci coś ukradnie, to też powinnaś mieć prawo go okraść?
> Powinnaś wtedy NARZEKAĆ, ŻE NIE MOŻESZ GO OKRAŚĆ?

Mowa trawa. Nie jestem rasistką. Nie kradnę. Ale to nie oznacza, że jestem
głupia i w imię twojej lewackiej politpoprawności pozwolę KOMUKOLWIEK na
cokolwiek, co zagraża interesom i bezpieczeństwu moich bliskich, mojemu i
mojego kraju.

--
XL
"Polskie" obozy koncentracyjne: