Koniec z Broszkami z Cepelii...

1. Data: 2017-12-08 03:45:29

Temat: Koniec z Broszkami z Cepelii...
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Welcome back civilization!
MIASTO STU MOSTÓW - WROCŁAW RZĄDZI

2. Data: 2017-12-08 08:24:24

Temat: Re: Koniec z Broszkami z Cepelii...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> Welcome back civilization!
> MIASTO STU MOSTÓW - WROCŁAW RZĄDZI

Pierwsze słyszę. A pod którym mostem ta ,,cywilizacja"?
:-)

--
XL ,,Demokracja bez wartości zamienia się w jawny lub zakamuflowany
totalitaryzm". Jan Paweł II

3. Data: 2017-12-08 11:41:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 grudnia 2017 08:24:26 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Pierwsze słyszę. A pod którym mostem ta ,,cywilizacja"?
> :-)

Źle czytasz.
Teraz knajacccy miłośnicy pani z broszką będą mieli wybór, pod który iść most.
This "lady" was not quite our class, my dear.

4. Data: 2017-12-08 11:51:41

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 grudnia 2017 11:41:24 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:

> Źle czytasz.
> Teraz knajacccy miłośnicy pani z broszką będą mieli wybór, pod który iść most.
> This "lady" was not quite our class, my dear.

PS. Imć Pan Poseł Kaczor już poczuł pod nogami twardy grunt. Nie jest już
zależny od motłochu, więc zaczął wywalać jego idoli. Zbrzydła mu sekta
i jej zdradzieckie toruńskie mordy.
Z leśnymi dziadkami nie da się obalać komuny (można co najwyżej jabol "Komuna")
więc nadeszła pierwsza odsłona Nocy Długich Dziobów. Za co Panu Kaczelnikowi
należy się szczera pochwała!

6. Data: 2017-12-08 12:19:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więc nadeszła pierwsza odsłona Nocy Długich Dziobów. Za co Panu Kaczelnikowi

Co Ty pijesz? Przestań, bo Ci szkodzi.

5. Data: 2017-12-08 12:19:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Źle czytasz.
> Teraz knajacccy

???

> miłośnicy pani z broszką będą mieli wybór, pod który iść most.
> This "lady" was not quite our class, my dear.

Chyba jednak Cię ponosi.

7. Data: 2017-12-08 13:35:15

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.12.2017 um 11:51 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
> więc nadeszła pierwsza odsłona Nocy Długich Dziobów. Za co Panu Kaczelnikowi

Panie Jakubie, jestem daleko, wiec moze slabiej widze i rzadki mam
kontakt z wasza rzeczywistoscia, ale przypominam sobie, ze to juz kiedys
podobnie przebiegalo. Byl taki pan Marcinkiewicz i chyba nawet nie
nazywal sie "projektem", lecz premierem pelna geba jak mu sie wydawalo,
no i wzial i odszedl w sina dal. Prezes prezesow chce chyba miec goscia,
ktory zna sie cos na matematyce, a nie gra automatycznej sekretarki z
geesu. Bo jak suwerenowi prad, woda, gaz i kotlety podrozeja, a Unia
zakreci kurki dla rolnikow, to ani drony i OT Antoniego ani palkarze
Blaszaka nie pomoga. "It's the economy, stupid"
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

8. Data: 2017-12-08 22:27:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> wrote:
> Am 08.12.2017 um 11:51 schrieb Jakub A.
>>

> Panie Jakubie, jestem daleko, wiec moze slabiej widze i rzadki mam
> kontakt z wasza rzeczywistoscia

O tak. Dlatego nie ogarniasz. Przecież już mówiłam, że za PiS-em nie
nadążycie. Może mały pomocniczy teścik na inteligencję?

Wybierz jedną odpowiedź do każdego pytania:

Pytanie nr 1:
Co było 2 lata temu?
a) Konstytucja 3 Maja
b) rozebrano Pałac Kultury
c) wygrane wybory PiS

Pytanie nr 2:
Kto mistrzowsko i efektywnie poprowadził kampanię wyborczą PiS w 2015?
a) Bronisław Komorowski
b) Radosław Sikorski
c) Beata Szydło

Pytanie nr 3:
Kto przez ostatnie dwa lata odwalił kawał dobrej roboty jako premier RP?
a) Kazimierz Marcinkiewicz
b) Doda
c) Beata Szydło

Pytanie nr 4:
Kto musi odpocząć i przygotować się przed kolejnym zadaniem?
a) kot Prezesa
b) koń, który mówi
c) Beata Szydło

Pytanie nr 5:
Co będzie za dwa lata?
a) kolejne wybory
b) Mucha zaśpiewa basem na festiwalu w Sopocie
c) Kaczyński przejedzie na pasach ciężarną zakonnicę

333-)

9. Data: 2017-12-08 22:49:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 8 grudnia 2017 12:19:37 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> ???

> Chyba jednak Cię ponosi.

Nie, tylko nie znoszę tak zwanego górnolotnie Ludu.
Mówiąc po ludzku: plebsu, tłuszczy. Odi profanum vulgus.
Tylko do kogoś o takich gustach może apelować była księgowa z GS.

Zaś Pan Morawiecki to po prostu klasa sama w sobie.
Cywilizowany człowiek, gentleman, businessman. Rewolwer i melonik.
Teraz już rozumiesz?

10. Data: 2017-12-09 00:27:06

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 08.12.2017 um 22:49 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> [...]
>
> Zaś Pan Morawiecki to po prostu klasa sama w sobie.
> Cywilizowany człowiek, gentleman, businessman. Rewolwer i melonik.

Ale ten lud chyba nie lubi takich jak on. Tzn. banksterow i Zydow? Czy
jak pisze "Spiegel" - elity finansowej i swiatowcow. A pani Beata -
kobieta o charyzmie przewodniczacej komitetu rodzicielskiego. :-)

http://www.spiegel.de/politik/ausland/mateusz-morawi
ecki-wird-premier-in-polen-kaczynskis-naechster-vasa
ll-a-1182370.html
--

Realia Niemiec.
Wreszcie wiadomo!