Zupełny brak poczucia rzeczywistości

1. Data: 2017-12-15 00:31:47

Temat: Zupełny brak poczucia rzeczywistości
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"Chorobą jest: zupełny brak poczucia rzeczywistości. Polega ona na tym,
że to, co było, albo to, co dopiero może być, traktujemy jako rzeczy -
już istniejące. Ile to razy słyszymy zdania, wygłaszane nie tylko z
przekonaniem, ale nawet z gniewem: - My, Polacy, nie potrzebujemy
zazdrościć obcym. Gdy chodzi o przemysł, mamy Stasziców, Lubeckich,
Steinkellerów, gdy o naukę - posiadamy Śniadeckich, Koperników... A
nawet w kwestii podróży do bieguna możemy zacytować Arctowskiego... Nie
wiem, czy jest na świecie naród, który częściej wypowiadałby frazes...
"My nie potrzebujemy zazdrościć obcym..." Przez ten czas obcy nie nie
mówią, niczego nam nie zazdroszczą, a tylko odbywają podróże, robią co
dzień kilka mniejszych i większych wynalazków, wydają po kilka tomów
książek i tym podobne"

Bolesław Prus

Czyli jet jak było.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2017-12-15 14:29:55

Temat: Re: Zupełny brak poczucia rzeczywistości
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> mówią, niczego nam nie zazdroszczą, a tylko odbywają podróże, robią co
> dzień kilka mniejszych i większych wynalazków, wydają po kilka tomów

Prus chyba nie słyszał o Marii CS.
Darujmy mu.

> Czyli jet jak było.

Moja córka właśnie 4 patent i setną publikację. A jak inni POLACY to nie
wiem. Niechybnie też, jak ona, kijkiem te gruszki w popiele :->

PS. ,,Rzeczywistość" sobie przemebluj trochę, bo ci się stanie jwt.

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite

3. Data: 2017-12-15 22:35:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-15 o 14:29, XL pisze:

> Prus chyba nie słyszał o Marii CS.
> Darujmy mu.

Znowu zmyślasz.
Chociaż dzieliło ich 20 lat różnicy kończyli to samo gimnazjum.

"Wśród jego wychowanków był m.in. Aleksander Głowacki (Bolesław Prus),
który wspomina:

W tymże gmachu miałem honor zawrzeć znajomość ze śp. Dyrektorem
Skłodowskim, dziadem p. Curie-Skłodowskiej. Staruszek gęsto sadzał mnie
do kozy, chociaż trudno wymienić pedagoga, któryby w sposób równie
poufały nie traktował mojej godności osobistej ."

Nigdy nie zrozumiem, skąd u ciebie takie zamiłowanie do insynuacji. Nie
wiesz czegoś, to zmyślisz, byle tylko obrzucić kogoś błotem czy czymś
podobnym.
Skoro nie wiedziałaś czy słyszał, to mogłaś zwyczajnie zapytać. Nie
jesteś już w stanie się tego nauczyć?

> Moja córka właśnie 4 patent i setną publikację.

I pewnie Nobla. Jak Stalin.
Nawet mając dobre chęci żeby ci uwierzyć, to nie da rady. Zbyt często
wymyślasz głupoty.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2017-12-16 08:53:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znowu zmyślasz.
> Chociaż dzieliło ich 20 lat różnicy kończyli to samo gimnazjum.

No widzisz, wiedział, a takie prusie insynuacje pisał i jeszcze ty mi je tu
cytujesz jako ,,argument" na coś. No fe.

> [...]
> jesteś już w stanie się tego nauczyć?

> I pewnie Nobla. Jak Stalin.
> Nawet mając dobre chęci żeby ci uwierzyć, to nie da rady. Zbyt często

Mam gdzieś twoje wierzenia.
Mam córkę - Polkę - z patentami i ,,książkami". I możesz sobie te prusie
pierdy o Polakach w...sadzić.

5. Data: 2017-12-16 10:25:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2017-12-16 12:22:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> "Chorobą jest: zupełny brak poczucia rzeczywistości."
> "Nie wiem, czy jest na świecie naród, który częściej wypowiadałby frazes..."

..."jesteśmy dupkami Europy - najgłupsi, najgorsi, niezdatni, nieudaczni.
To INNI warci są naszego podziwu" - czy co tam w tym stylu głoszą dziś
RÓWNIE CZĘSTO albo i częściej różne Petru, Jandy i inni POgrobowcy komuny w
Polsce, a co również miał na myśli ten twoj moralny ,,ałtorytet" Prus, czy
inny tam Miłosz , głosząc krytykę swego narodu jak w twoim ,,odkrywczym"
cytacie :->
Każdy zaprzaniec tylko to potrafi.
W każdym narodzie.

7. Data: 2017-12-16 12:40:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-16 o 12:22, XL pisze:

> [...]
> inny tam Miłosz , głosząc krytykę swego narodu jak w twoim ,,odkrywczym"

Każdy idiota potrafi tylko patrzeć bezkrytycznie i twierdzić, że należy
do narodu "wybranego"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2017-12-16 15:55:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Każdy idiota potrafi tylko patrzeć bezkrytycznie i twierdzić, że należy
> do narodu "wybranego"

Nie jestem Żydówką, antysemito ty!
:->

9. Data: 2017-12-16 16:41:59

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-16 o 15:55, XL pisze:

> Nie jestem Żydówką, antysemito ty!
> :->

Czytaj i ucz się:
https://kobieta.onet.pl/heidi-benneckenstein-napisal
a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-12-16 18:34:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Czytaj i ucz się:
> https://kobieta.onet.pl/heidi-benneckenstein-napisal
a-ksiazke-o-swoim-dziecinstwie/582cewh

Wałęsowa też ,,napisała" książkę.
LOL

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite
racki-nobel-dla-lenina
TO MUSISZ PRZECZYTAĆ!

Najbrzydszy kraj Europy.
Diduszko - pierwsza ofiara pisoskiego rezymu
Nobel dla Lenina!
Autorasizm. Antypolonizm.