Najbrzydszy kraj Europy.

1. Data: 2017-12-14 22:32:05

Temat: Najbrzydszy kraj Europy.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego w tv nie zobaczysz:
http://forum.gazeta.pl/forum/w,9,27977195,27977195,N
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

--
XL
https://www.salon24.pl/u/apokalipsateraz/731978,lite
racki-nobel-dla-lenina
TO MUSISZ PRZECZYTAĆ!

2. Data: 2017-12-15 00:12:57

Temat: Re: Najbrzydszy kraj Europy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-12-14 o 22:32, XL pisze:
> Tego w tv nie zobaczysz:
> http://forum.gazeta.pl/forum/w,9,27977195,27977195,N
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

"radze wracac do kraju nad Wisla - ludzie
tam usmiechnieci, smieci nie ma, nikt nie przeklina, pracy mnostwo, nie
ma betonowych blokow ze zsypami smieci i karaluchami, peegery byle to
oazy przedsiebiorczosci, itp.
dlaczego majac tak cudowny kraj tu sie tak meczycie???"

"Problem ciężarnych nastolatek jest w Irlandii widoczny gołym okiem.
Takiej 18-letniej Irlandce wystarczy 0.5 L cidera aby dała sie wybzykać
koledze. Potem wózek z dzieckiem pcha. Ponieważ w Irlandii jest zakaz
aborcji, codziennie kilkanaście Irlandek wybiera sie do UK aby ciążę
usunąć. Ale niektóre chcą urodzić w jednym raczej celu.
Jak urodzi, to facet won. Jako samotna matka dostaje nawet cały domek,
zasiłki, pożyczki, zapomogi. Np na sprzęt AGD, RTV itp. Praktycznie nie
musi pracować. Po kilku latach może ten domek kupić od państwa za
niewielkie pieniądze.
Ostatnio w TV podali, że co trzecie dziecko jest nieślubne."

https://pl.wikipedia.org/wiki/Religia_w_Irlandii

"Dominującą religią w Irlandii według spisu z 2011 roku jest
chrześcijaństwo wyznawane przez ponad 90% ludności"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-12-15 00:58:04

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> "Dominującą religią w Irlandii według spisu z 2011 roku jest
> chrześcijaństwo wyznawane przez ponad 90% ludności"
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie maja ludzie innych tematow do dyskusji? W kazdym kraju sa tysiace
rzeczy, ktore moga sie podobac, a inne nie. Architektura, przyroda,
ludzie, infrastruktura, organizacja zycia itd. Jak krajobrazy nie sa
ciekawe, to zabytki i drogi moga byc ladne, albo na odwrot.
Irlandia akurat mi sie jako turyscie podobala, choc drogami sie nie
zachwycalem. Zlapalem raz gume, mijal mnie w nocy kierowca bez swiatel,
wedrowalem skrajem miasteczka i slyszalem donosne kurwnianie (rodakow
sie spotykalo), ceny alkoholu i niektorych uslug powalaly, ale
architektura i przyroda nas zauroczyla.
Rumunia nas nie oczarowala, mimo wspanialych zabytkow (glownie
klasztory, zamki) i natury, ladnych miast, ale stosow smieci prawie
wszedzie (nawet przed ministerstwami w Bukareszcie!).
Szwajcaria jest wspaniala dzieki gorom, ale zakupy lepiej jest robic u
sasiadow. ;-) Itd. itp. Moglbym tak dalej, bo bylem chyba wszedzie na
zachod od Odry/Nysy oraz poza Europa, ale kwestia najbrzydszy -
najladniejszy kraj to bzdura, albo ewentualnie test projekcyjny -
powiedz co ci sie podobalo/nie podobalo, a powiesz jaki jestes ...
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2017-12-15 23:41:32

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-12-14 22:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
> Tego w tv nie zobaczysz:
> http://forum.gazeta.pl/forum/w,9,27977195,27977195,N
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

Racja. Nawet TVP nadaje mniej więcej żywo z roku 2017.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

5. Data: 2017-12-16 12:32:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-12-14 22:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

> Racja. Nawet TVP nadaje mniej więcej żywo z roku 2017.

A tak bardziej po polsku możesz?

6. Data: 2017-12-16 12:52:48

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a...@n...neostrada.pl...

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-12-14 22:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

>A tak bardziej po polsku możesz?

Po prostu łagodnie ci napisała, że jesteś debilem, jak i owe komentarze ze z
forum znienawidzonej przez ciebie żydoskiej gazety. Czyli bez zmian.

7. Data: 2017-12-16 18:32:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> [...]
>
> Po prostu łagodnie ci napisała, że jesteś debilem, jak i owe komentarze ze z
> forum znienawidzonej przez ciebie żydoskiej gazety. Czyli bez zmian.

Twoja ,,polszczyzna" czosnkiem zajeżdża...

8. Data: 2017-12-16 18:57:22

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...@n...neostrada.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
a...@n...neostrada.pl...

ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

>Twoja ,,polszczyzna" czosnkiem zajeżdża...

Twój chuch członkiem... niekoniecznie partii.

9. Data: 2017-12-17 01:14:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
t...@n...neostrada.pl...

a...@n...neostrada.pl...

ajbrzydszy_kraj_Europy_.html

> Twój chuch członkiem... niekoniecznie partii.

Może myj swój po prostu, to nie będziesz miał kompleksów wobec innych...

10. Data: 2017-12-17 18:37:18

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-12-16 12:32, obywatel XL uprzejmie donosi:
> [...]

zsypami smieci i karaluchami, peegery byle to oazy przedsiebiorczosci, itp.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

Diduszko - pierwsza ofiara pisoskiego rezymu
Nobel dla Lenina!
Autorasizm. Antypolonizm.