Re: Żurawie

1. Data: 2016-03-12 20:21:57

Temat: Re: Żurawie
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. W tym tygodniu przyleciały do nas żurawie. Dwie pary i piąty
> singiel. Ich krzyki słychać całymi dniami. Dziś nawet udało się jedna
> parę sfotografować.
> Pozdrawiam relewantnie Ja...cki

Do mnie wczoraj wieczorem pod drzwi przyszły trzy dzikie świnie. Gdzieś
dalej, zdarzało się wcześniej widywać. Ale tak blisko, to jeszcze nie.
Przybyła w tym samym czasie rodzina musiała wchodzić awaryjnym wejściem
przez śmietnik -- kto wie, co za myśl takiemu zwierzowi w głowie postanie?

Jarek

--
Stójmy! -- jak cicho! -- słyszę ciągnące żurawie,
Których by nie dościgły źrenice sokoła;