Żurek

1. Data: 2004-10-18 08:01:46

Temat: Żurek
Od: "nick331" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z was ma przepis na dobry,bardzo dobry żurek

1. Data: 2004-10-18 08:44:11

Temat: Re: Żurek
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja

1. Data: 2004-10-18 09:51:14

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja

co za zbieg okolicznosci - ja tez mam ;)

1. Data: 2004-10-18 09:58:11

Od: "maciek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja go zawsze robie na białej kiełbasie, gotuje najpierw w odpowiedniej
ilości wody, kiełbasy też tyle ile zjemy, następnie wyciągam kiełbase,
dodaje żurek w torebce np Winiary, podsmażam cebulke, czosnek miażdże i
dodaje do zupy, dodaje majeranek, doprawiam do smaku, można też zetrzeć
warzywa na tarce poddusić na maśle i dodać do żura- ale to już jak kto lubi,
nastepnie dodaje chrzan tarty tak troszkę żeby tylko podkreślic smak.
No i na koniec natka pietruszki.
--
Maciek

1. Data: 2004-10-18 10:17:14

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dodaje żurek w torebce np Winiary

Błeee

1. Data: 2004-10-18 10:22:05

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-18 11:58:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *maciek* skreślił te oto słowa:

> dodaje żurek w torebce np Winiary,

Jadłeś kiedyś prawdziwy żurek zrobiony na zakwasie?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-10-18 10:58:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 18 Oct 2004 12:17:14 +0200, "batory"
<b...@p...wywaltoonet.pl> wrote:

>Błeee

Przyjedz do mnie, zrob zurek NIE z torebki a potem bleeee'uj! na
bezwodziu i piwo wodka ;)

Pierz, co sobie radzi zaslupiem, bo skad ma wziac zurek w
butelce?????

p.s. raz zrobilam zakwas zurkowy...nnnoooo...ogelednie mowiac -
ohydne bylo.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-10-18 11:27:13

Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:la87n01e3u7b11q7vaashnptqsk4m4rb7m@4ax.com...

> [...]
> butelce?????
>
> p.s. raz zrobilam zakwas zurkowy...nnnoooo...ogelednie mowiac -
Mogę Ci przysłać. Ostatnio w sklepach bywa jakiś taki w plastikowych
butelkach, oraz w słoikach pasteryzowany. No, chyba, że nie wolno takich
zgnitych produktów do Was przysyłać :-)
Pozdrówka - Agnieszka

1. Data: 2004-10-18 11:34:12

Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/18/04 12:58 PM, Krysia Thompson napisał/-a:

> [...]
> butelce?????
>
> p.s. raz zrobilam zakwas zurkowy...nnnoooo...ogelednie mowiac -

Rozumiem, ze to kwestia braku odpowiedniej maki?

Ja tez mieszkam poza ziemią w żurek bogatą, ale u mnie sie da zrobic
(czasem mi sie nie chce, to fakt, a przeciw Zasłupiu nic nie mam, wrecz
przeciwnie :-) )

--
Pozdrawiam ciepło,
Magda

1. Data: 2004-10-18 11:38:36

Od: *madzik* <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10/18/04 1:27 PM, batory napisał/-a:

> Mogę Ci przysłać. Ostatnio w sklepach bywa jakiś taki w plastikowych
> butelkach, oraz w słoikach pasteryzowany. No, chyba, że nie wolno takich
> zgnitych produktów do Was przysyłać :-)

jedna uwaga - ten w butelkach _powinien_ byc w lodowce (o tym
pasteryzowanym sie nie wypowiadam, bo nie znam).
Ja trzymalam w piwnicy (chlodnej!), i mimo aktualnej daty spozycia i
napisu na zurku (do 20 stopni), wszystkie sie zepsuly (zagazowały).

--
Pozdrawiam ciepło,
Magda

ciastka z foremki na drucie
Jedno zdanie o zlodziejstwie z artykulu w Wyborczej...
włoszczyzna
Grzanki zapiekanki
łosoś w burakach