Re: Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)

From: Miroo <m...@C...LETTERSpl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zuzycie gazu, pradu, wody - ciekawe jak jest i innych :)
Date: Sat, 6 Oct 2007 15:52:45 +0200

Date: Fri, 5 Oct 2007 22:55:33 +0200, name: Jarek P.:

> Wody i gazu nie mam pod ręką, ale ten prąd...
> Mieszkanie 50m2, dwie dorosłe osoby i niemowlę, żadnego
> elektrycznego ogrzewania ani elektrycznej kuchenki niet, jedynie
> standardowe dla współczesnego mieszkania odbiorniki. Wynik...
> średnio 300kWh/miesiąc :-( Dla niedużego mieszkania w bloku!!!
> :-((( Co będzie, jak się przeprowadzimy do domu jednorodzinnego?
> Przydział mocy "przemysłowy"? Czy od razu zasilanie linią SN i
> własny transformator w przybudówce?

Jak wy to robicie?! Czy non stop chodzi u was plazma 60"?
A może żony wasze (a może wy?) robią co dwa dni wypieki
w elektrycznej kuchni?
U mnie jest średnio 80kWh/miesiąc/3osoby, przy czym od czasu do
czasu pizza lub wypieki na słodko. Raz doszliśmy do 130 kWh, przy
codziennym dogrzewaniu farelką w grudniu (kąpanie noworodka).
A może nie powinienem się chwalić, bo przyjdą i wymienią mi ten
stary licznik na jakiś nowy, "szybszy" model :)

Pozdrawiam
Miroo