Zwichnieta kostka

1. Data: 2006-03-17 12:45:59

Temat: Zwichnieta kostka
Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Niedawno - tydzien temu - zwichnelam sobie noge w kostce. Dosyc czesto
mi sie to zdarza i nie zawracalabym nikomu glowy gdyby nie to ze za
kilka dni wyjezdzam na stypendium i bede musiala naprawde cale dnie
spedzac w terenie chodzac. Boje sie zeby kontuzja sie nie odnowila i
prosze o rade co zrobic zeby tak sie nie stalo.

Czy wystarczy zwykly bandaz elastyczny, czy moze kupic jakis usztywniacz
(jesli tak to na co zwracac uwage kupujac go i gdzie mozna cos takiego
dostac)... Moze jakas masc do smarowania albo oklad?

Pzdr
PasQdka

2. Data: 2006-03-17 16:33:18

Temat: Re: Zwichnieta kostka
Od: "Wiola" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (jesli tak to na co zwracac uwage kupujac go i gdzie mozna cos takiego
> dostac)... Moze jakas masc do smarowania albo oklad?

Wygląda na to że dorobiłaś sie nawykowaego zwichnięcia stawu skokowego. Jeśli
za kilka dni wyjeżdzasz to teraz z tą noga nic nie zrobisz tylko na wyjazd
zaopatrz się w opaske elastyczną usztywniająca staw skokowy (do nabycia w
aptekach lub sklepach medycznych). Noś ja tylko jak będziesz musiała duzo
chodzic i staraj się ją jak najczęściej sciagac żebyś nie osłabiła stawu
skokowego. Po powrocie postaraj sie o serię magnetoterapii i trochę ta nogę
powicz zeby wzmocnic mięśnie.
Pozdrawiam
Wiola

3. Data: 2006-03-17 21:04:07

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiola [###w...@w...pl.###] napisał:

Nie jestem lekarzem, ale z własnego doświadczenia radzę nie bawić się
w opaskę, tylko owinąć bandażem elastycznym. Dużo skuteczniejsze. Nie
za mocno, ale tak, by ruch w stawie był na tyle ograniczony, by nie
bolało przy kręceniu. Ja w ten sposób w kilka miesięcy po skręceniu
kostki grałem w siatkówkę i w miarę się dało.

Ewentualnie zamiennie w miarę możliwości buty z wysokim trzymaniem
(chłopak, to po prostu wojskowe trepy) ale nie znam się na modzie
damskiej.

Zwolnienie lekarskie i kontrola z zakladu pracy
szkoda z OC w PZU - należy mi się VAT?
Głupawka
[pytanie] Złamana noga.
ciaza, bol jajnika i plamienia