Zwierajmy szeregi

1. Data: 2009-02-08 07:17:30

Temat: Zwierajmy szeregi
Od: "Jan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niepelnosprawni: Inwalidzi, Rencisci, Emeryci.
Pod namowa naszych idoli, bierzmy sprawy w swoje rece, zwierajmy szeregi,
jusz czas najwyzszy abysmy sami decydowali o naszych sprawach.
Jezeli jestes przeciwny prosze nie przeszkadzaj.
Jezeli jestes za, masz propozycje pisz n...@o...pl

2. Data: 2009-02-08 10:19:16

Temat: Re: Zwierajmy szeregi
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan pisze:
> [...]
> jusz czas najwyzszy abysmy sami decydowali o naszych sprawach.
> Jezeli jestes przeciwny prosze nie przeszkadzaj.

polska jezyka trudna jezyk
jusz (!?) -> już

pozdrawiam
SlawcioD

3. Data: 2009-02-08 17:34:59

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.02.2009 11:19, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> polska jezyka trudna jezyk
> jusz (!?) -> już
>
> pozdrawiam
> SlawcioD

A to jakaś nowa partia starych i kalekich ??

To treść postu wskazuje na coś takiego :)
może jakieś www, czytelniejsza informacja, program polityczny

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

4. Data: 2009-02-08 19:50:30

Od: "Adam Pietrasiewicz" <A...@a...adam> szukaj wiadomości tego autora

> A to jakaś nowa partia starych i kalekich ??

Do mnie się zgłaszali jacyś parę tygodni temu. Bardzo grzecznie i
uprzejmie proponowali startowanie w wyborach do Parlamentu Europejskiego a
ja grzecznie i uprzejmie odmówiłem. Może to to?

To jakaś organizacja z Opola chyba...
--
Adam Pietrasiewicz
Słownik języka polskiego:

5. Data: 2009-02-08 20:25:19

Od: Yacho <yacho1984@[googlemail].com> szukaj wiadomości tego autora

Jan pisze:
> [...]
> jusz czas najwyzszy abysmy sami decydowali o naszych sprawach.
> Jezeli jestes przeciwny prosze nie przeszkadzaj.

Czyli jak jestem przeciw i mam konstruktywne argumenty ku temu to lepiej
się nie wypowiadać ?

Głęboko przeciwny jestem zrzeszaniu się niepełnosprawnych ze względu na
to że jest to tak naprawdę wewnętrznie sprzeczna rzecz. Całe swoje życie
walczymy aby w pierwszej kolejności postrzegano nas jak osoby a nie
jednostki chorobowe po czym ochoczo pod egidą walczenia o swoje "prawa"
dajemy się zapędzić w stereotyp i nakleić sobie wprost naklejkę na czoło.

Z polityką to już w ogóle absurd, niepełnosprawny polityk to jakaś inna
klasa polityka ? pójdę dalej i włożę kij w mrowisko : czy waszym zdaniem
interesy osób niepełnosprawnych może należycie reprezentować tylko osoba
niepełnosprawna ?

Bo niepełnosprawność to taka magiczna etykietka uprawniająca do stękania
głośniej niż inni, status pozwalający oddzielać się od innych grubą
kreską pod pretekstem specyfiki własnej osoby a następnie narzekania na
ten fakt.

A bardziej rzeczowo : Uważam że system opieki zdrowotnej powinien być
skonstruowany tak aby określał indywidualnie sprawność danej osoby i nie
rozróżniał jej niepełnosprawności - każdy człowiek to indywiduum i
system powinien to brać pod uwagę.

Nie żyjemy w świecie idealnym, takiego systemu nie ma i raczej nie
będzie ale świat ma dostatecznie dużo problemów i bez tego typu średniej
jakości pomysłów.

I proszę mi nie wmawiać że zrzeszanie się ON ma przynieść korzyści takie
jak np związkom zawodowym. Gdyby przeciętny górnik-związkowiec miał
takie problemy z akceptacją społeczną jak ON to pozbylibyśmy się
nierentownych kopalń a Ci ludzie przekwalifikowaliby się z własnej woli
bo nikt świadomie nie da sobie przybić pieczątki na czoło....

--
Jacek

6. Data: 2009-02-09 18:16:14

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 08.02.2009 20:50, użytkowniczka/użytkownik Adam Pietrasiewicz napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

> [...]
> uprzejmie proponowali startowanie w wyborach do Parlamentu Europejskiego
> a ja grzecznie i uprzejmie odmówiłem. Może to to?

Czyli zgadłem, jakaś nowa partia, która chce na naszych barkach się wywieźć do
parlamentu Europejskiego :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2009-02-09 21:45:18

Temat: Zwierajmy zwieracze :-P
Od: El Nuevo Vidente <b...@i...mx> szukaj wiadomości tego autora

Yacho pisze:
> [...]
> głośniej niż inni, status pozwalający oddzielać się od innych grubą
> kreską pod pretekstem specyfiki własnej osoby a następnie narzekania na
[...]
> [...]
> nierentownych kopalń a Ci ludzie przekwalifikowaliby się z własnej woli
> bo nikt świadomie nie da sobie przybić pieczątki na czoło....

Mądrze gada! Dać mu wódki!

8. Data: 2009-03-20 20:42:26

Od: Sławek <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...kropka.pl> napisał w
wiadomości news:gmn5kb$e1u$1@nemesis.news.neostrada.pl...
ciach

> A to jakaś nowa partia starych i kalekich ??
>
> To treść postu wskazuje na coś takiego :)
> może jakieś www, czytelniejsza informacja, program polityczny
>
>Coś jak dawniejsza partia piwna ?? :)

---
Pozdrawiam Sławek
s...@n...pl

Skype: slawek7239
GG: 2476820

Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej
klawisze trwałe
Jakie możliwości dofinansowania sprzętu informatycznego
znaczny stopień niepełnosprawności.... .
45.000 hehe