Zwolennicy faszyzmu...

21. Data: 2018-11-29 11:53:15

Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-28 o 19:49, XL pisze:

> Może jeszcze w punktach?
> :-)
> Faszystę o to pytasz?
>
> https://wpolityce.pl/m/polityka/173352-kto-tak-napra
wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

Wiesz , ta prośba to tylko tak w kategoriach humorystycznych, bo wiadomo
że nic takiego w waszym statusie nie ma.

Natomiast mimo tego że pod linka nie zaglądałem muszę sprostować, bo już
w tytule jest przekłamanie - lewicowiec nie może być faszystą bo są to
postacie dokładnie odwrotne - lewica to wolność dla każdego, w każdym
aspekcie a faszyzm to niewolenie na każdym kroku.. a że faszysta zaczyna
się tytułować lewicowcem to wcale nie znaczy że nim jest i że tak go
należy postrzegać.

22. Data: 2018-11-29 14:49:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 11:50, Trybun pisze:

> Czyli tym co to "delegalizują i zakazują", jednym słowem zabraniają żyć
> po swojemu..

Bredzisz.

Wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu na demonstracjach jest
zabronione, czy nie wiesz?
Wiesz dlaczego faszystom zabrania się żyć "po swojemu", czy nie wiesz?

Co za debil...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

23. Data: 2018-11-29 15:00:38

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 11:52, Trybun pisze:

> Prawda wygląda tak

Nie. Tak prawda nie wygląda.

> że bronisz się przed wyimaginowanym faszyzmem za
> pomocą faszystowskich metod (zakazów i nakazów). W ten sposób to ty
> zasługujesz na to miano.

Bredzisz.

> Jakie morderstwo, jakie złodziejstwo - ty prześladujesz ludzi którzy nie
> robią nikomu nic złego.

Bo na szczęście prawo im zabrania. Boją się więzienia i dlatego
większość z nich nikomu nic złego nie robi.

Twoja "argumentacja" jest na poziomie przeciętnego pislamskiego
oszołoma, który domaga się zniesienia obowiązkowych szczepionek:
- po co szczepionki, skoro choroby są wyimaginowane i ludzie nie chorują?
Odpowiedź: nie chorują, bo są szczepieni.

Ale ty oczywiście nie tego nie jesteś w stanie ogarnąć.
To prawo, które zabrania faszystom głosić i demonstrować poglądy
faszystowskie, to właśnie taka szczepionka przeciwko faszyzmowi.
Tylko kretyn nie znający historii może twierdzić, że prawo jest
faszystowskie, bo zabrania faszystom żyć tak jak by chcieli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

24. Data: 2018-11-29 15:45:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 11:53, Trybun pisze:

wde-jest-faszysta-lewicowy-faszyzm-doskonale-opisuje
-dzialania-lewicy-w-polsce

> Wiesz , ta prośba to tylko tak w kategoriach humorystycznych, bo wiadomo
> że nic takiego w waszym statusie nie ma.

Statucie.
Czyli nadal nie masz pojęcia o czym próbujesz dyskutować.

Pomogę ci, bo żal mi takiego upośledzonego jak ty.

https://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Statut-R
uchu-Narodowego.pdf
par.2
1.2)
par.3
2.5)

https://ruchnarodowy.net/deklaracja/

Stek bzdur i sprzeczności.
Bredzą o tożsamości narodowej kompletnie nie wyjaśniając co przez to
rozumieją.
Potem masz o "formowaniu dzieci", i dalej:

"Staniemy w obronie grup atakowanych oraz inwigilowanych przez władzę"
(serio? staną w obronie homoseksualistów i uchodźców?),

"Ruch Narodowy będzie bronić wolności przed zagrażającym jej
liberalizmem" (LOL!!!)

"Ruch Narodowy, którego podstawową siłą jest świadomość i wola działania
młodego pokolenia Polaków" (pod warunkiem, że będzie to świadomość i
wola RN... oczywiście "uformowane umysły w klasycznym duchu")

"Militaryzacja narodu" (tego nawet nie warto wyśmiewać, ręce same opadają)

"narodowa własność ziemi" (to nawet jest zabawne)

"Antypolskość i szkodliwą dla Polski propagandę obcych ośrodków czas
zacząć stanowczo zwalczać, także z zastosowaniem narzędzi prawnych i
politycznych." (skąd my to znamy? Aaaa no tak, uczyliśmy się historii)

"Zneutralizujemy propagandę pederastów" (no to będą homosiów bronić czy
atakować? Chyba sami nie mogą się zdecydować. Czyli wolność i dobro
wspólne dla wszystkich, pod warunkiem, że nie są homosiami, czyli jednak
nie dla wszystkich...)

"Dobro wspólne rozpoznawane jest w świetle prawa naturalnego i w drodze
analizy narodowych interesów." (a co jest prawem naturalnym, a co nie
jest, co jest interesem narodowym, a co nie jest, oczywiście będzie
decydowała wierchuszka RN...)

Nie chce mi się wyśmiewać tego tekstu zdanie po zdaniu, bo to nie ma
sensu. O Żydach i kilku innych sprawach pewnie (celowo...) zapomnieli
wspomnieć, bo obowiązujące prawo im zabrania (nic dziwnego, że im się to
prawo nie podoba). Ale nie musieli wspominać. Ludzie i tak widzą na co
dzień co sobą reprezentują tzw. "narodowcy" i z jakimi grupami z
zagranicy się kumplują. Nie bez powodu mają poparcie na poziomie 1%,
czyli w granicach błędu statystycznego.

> [...]
> aspekcie a faszyzm to niewolenie na każdym kroku.. a że faszysta zaczyna
> się tytułować lewicowcem to wcale nie znaczy że nim jest i że tak go

Czyli coś tam jednak do ciebie dociera. Teraz to przemyśl i wyciągnij
wnioski.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2018-11-29 22:56:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> aspekcie a faszyzm to niewolenie na każdym kroku.. a że faszysta zaczyna
> się tytułować lewicowcem to wcale nie znaczy że nim jest i że tak go

Przeczytaj, to zrozumiesz analogię.

--
XL

26. Data: 2018-11-30 12:20:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 14:49, Kviat pisze:

> [...]
> zabronione, czy nie wiesz?
> Wiesz dlaczego faszystom zabrania się żyć "po swojemu", czy nie wiesz?

To akurat jest zrozumiałe - nie można tolerować nawoływania do
nienawiści, nie można także przejść obok gdy jakiś debil wykrzykuje
groźby pod adresem innych ludzi. A więc pała i trach w ten zakuty łeb.
Tylko kogo? Nigdy nie złapano nikogo z tych zamaskowanych zadymiarzy
którzy zawsze towarzyszą demonstracjom narodowców.. Z powyższego jasno
widać że problem jest w tym że reżym nie walczy tak naprawdę z faszyzmem
tylko z wszystkim od niego niezależnym,.

27. Data: 2018-11-30 12:21:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 22:56, XL pisze:

> Przeczytaj, to zrozumiesz analogię.

Nic z tego, streścisz i odniesiesz się do tego to podyskutujemy. Samych
treści znalezionych w necie nie zamierzam komentować.

28. Data: 2018-11-30 12:22:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 15:00, Kviat pisze:

> [...]
> Tylko kretyn nie znający historii może twierdzić, że prawo jest
> faszystowskie, bo zabrania faszystom żyć tak jak by chcieli.

Proponuję się głębiej zastanowić nad własną argumentacją, a najlepiej
popytać mądrzejszych.

29. Data: 2018-11-30 12:26:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-29 o 15:45, Kviat pisze:

> [...]
> czyli w granicach błędu statystycznego.

> Czyli coś tam jednak do ciebie dociera. Teraz to przemyśl i wyciągnij

Nasza niesławna konstytucja też w sporo kwestiach sama sobie zaprzecza,.
Tutaj nie widzę nic szczególnie nagannego w - "koniec z propagandą
homoseksualistów", bo gdzie taką mamy?, w tym kraju rządzonym podobno
przez antyfaszystów, oni nie mają nawet pełni praw jako ludzie , a co tu
mówić o ich  propagandzie i zezwalaniu na nią?? Kolejne pobożne życzenie
bez pokrycia - ziemia, - mi Polakowi naprawdę wisi czy dostępu do
jeziora zabrania kapitalistyczna bladź  z "ski" na końcu nazwiska, czy
jakiś rasowy szkop. Naprawdę nie wiem co cię w tym tak rusza że chcesz
ich za to delegalizować.

30. Data: 2018-11-30 13:12:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-30 o 12:20, Trybun pisze:

> To akurat jest zrozumiałe - nie można tolerować nawoływania do
> nienawiści, nie można także przejść obok gdy jakiś debil wykrzykuje
> groźby pod adresem innych ludzi.

Czyli rozumiesz, a jednak tych, którzy obojętnie obok nie przechodzą
nazywasz faszystami, bo protestują przeciwko faszyzmowi.
To jakiś objaw schizofrenii?

> A więc pała i trach w ten zakuty łeb.

To w końcu zdecyduj się kogo nazywasz faszystą.

> Tylko kogo? Nigdy nie złapano nikogo z tych zamaskowanych zadymiarzy

To nieprawda, że nigdy. Ale prawdą jest, że niechętnie i nie robią tego
co powinni. Gdyby władza chciała, to bez problemu państwo by sobie z
nimi poradziło. Ale nie chce.

https://oko.press/nie-przeszli-marsz-neonazistowski-
zatrzymany-dzieki-zdecydowanemu-oporowi-obywatelek-i
-obywateli/

https://niezalezna.pl/245264-fanatycy-faszyzmu-zatrz
ymani
(hmmm... Kielce... tereny ikselki, przypadek?)

> którzy zawsze towarzyszą demonstracjom narodowców..

Nie "towarzyszą". To są oni.

> Z powyższego jasno
> widać że problem jest w tym że reżym nie walczy tak naprawdę z faszyzmem
> tylko z wszystkim od niego niezależnym,.

Obecny reżim flirtuje z faszystami. To dobitnie pokazuje do kogo
reżimowi bliżej ideowo. I warto się zastanowić dlaczego niszczą własne
państwo.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"