Zwrot VAT za materiały budowalne.

1. Data: 2007-09-02 18:43:19

Temat: Zwrot VAT za materiały budowalne.
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!

Mam następujące pytanie w związku z wypełnieniem formularza PIT
związanego ze zwrotem różnicy VAT za materiały budowlane. Otórz majac
przed sobą listę materiałów objętych zwrotem różnicy VAT, nie bardzo
rozumiem cóż oznacza ex (lub *) przy numerze pkwiu?

Czy przykładowo, dla pozycji z listy "ex 26.6" mogę ubiegać się o
zwrot różnicy VAT dla materiału 26.64.10-00.1 - Zaprawa klejowa?

I drugi przykład: Czy przykładowo, dla pozycji z listy "ex 25.23" mogę
ubiegać się o zwrot różnicy VAT dla materiału 25.23.15-90.1 - Kołki do
styropianu?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.

Pozdrawiam
MS

2. Data: 2007-09-02 19:59:09

Temat: Re: Zwrot VAT za materiały budowalne.
Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com pisze:

> [...]
>
> I drugi przykład: Czy przykładowo, dla pozycji z listy "ex 25.23" mogę
> ubiegać się o zwrot różnicy VAT dla materiału 25.23.15-90.1 - Kołki do

Tak, aczkolwiek trzeba rowniez przeczytac opis z listy i sprawdzic czy z
grubsza pasuje do materialu (tj. czy sklep to prawidlowo
zaklasyfikowal). Mi US wyrzucil 4 czy 5 pozycji jako zle opisane, w tym
np. podklad korkowy pod deske barlinecka (na f-rze jako 26.64.costam).

Pozdrawiam,
Wojtek

3. Data: 2007-09-04 13:37:54

Od: "ŁySy" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ex oznacza, że część materiałów została z danej grupy wyłączona i nie
podlegają zwrotowi VAT.

ŁySy

4. Data: 2007-09-07 11:55:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 4 Wrz, 15:37, "ŁySy" <s...@w...pl> wrote:
> ex oznacza, że część materiałów została z danej grupy wyłączona i nie
> podlegają zwrotowi VAT.
>
> ŁySy

Dzięki.
M.

Piec kominkowy (koza) a stare budownictwo (odległość pieca od komina)
Re: Piekarnik wolnostojący
Nowe Forum zapraszamy.
Skutki braku rozsądku
Jaki wc kibelek?