Życie

41. Data: 2017-07-28 09:59:56

Temat: Re: Życie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-28 o 08:19, Chiron pisze:

> IMO- taki człowiek to człowiek wierzący, jednak z jakichś powodów nie
> chce się z tą swoją wiarą skonfrontować. Mówi więc, że nie wierzy-
> jednak postępuje tak, jakby wierzył :-)

IMO- jesteś upośledzony, jednak z jakichś powodów nie chcesz się z tym
skonfrontować. Mówisz więc, że nie jesteś upośledzony- jednak piszesz
jak upośledzony.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2017-07-28 15:43:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Bóg jest wymyślony przez człowieka.

Bóg tak, ale S(T)wórca istnieje...

LeoTar Gnostyk

43. Data: 2017-07-28 15:48:53

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Bzdura. Nie masz jak tego sprawdzić aż jest za późno bo umierasz.

Owszem, śmierć daje okazję do sprawdzenia czy dalej coś jest czy też nie
ma nic. Miałbyś odwagę przeprowadzić taki test?

LeoTar Gnostyk

44. Data: 2017-07-28 19:10:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> IMO- taki człowiek to człowiek wierzący, jednak z jakichś powodów nie chce
> się z tą swoją wiarą skonfrontować. Mówi więc, że nie wierzy- jednak
> postępuje tak, jakby wierzył :-)

Dlatego tacy ludzie także dostąpią zbawienia - "Po czynach ich poznacie."

45. Data: 2017-07-28 19:18:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
ps.com...

> Owszem, śmierć daje okazję do sprawdzenia czy dalej coś jest czy też nie
> ma nic. Miałbyś odwagę przeprowadzić taki test?

Tyle ze weryfikacja wyników tego "testu" żtp. leży - w przenośni i
dosłownie, bo jak dotąd tylko Jeden stamtąd wrócił, a i tak nie wszyscy Mu
wierzą :->

Abstrahując od podstawowego braku tej metody badawczej (brak możliwości
weryfikacji wyników) metoda ta jest niespójna - osoba niewierząca
podejmujac taki test zaprzecza swej niewierze zakładając wynik pozytywny
testu, a osoba wierząca decydując się na taki test zaprzecza swej wierze -
po pierwsze przez podawanie w wątpliwość (przez chęć sprawdzenia) jej
dogmatów, po drugie przez planowe dokonanie samobójstwa czyli przez grzech
ciężki.

46. Data: 2017-07-30 15:56:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lipca 2017 04:56:08 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Jacku, a jak rozumiesz słowa Pinokia "postępować tak, jakby
> życie po śmierci istniało"? Czym się różnić ma nasze postępowanie
> przy istnieniu życia po śmierci i nieistnieniu życia po śmierci? :-)

niczym, Przemku, nie powinno się różnić. ale jeśli ktoś postępuje lepiej,
bo liczy na nagrodę, czy życie wieczne od Boga, to przecież tez Dobrze.
zarówno dla niego, jak tez ogółu, choć to o nim za dobrze nie świadczy.

jacek

47. Data: 2017-07-30 16:01:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lipca 2017 04:56:58 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Bóg jest wymyślony przez człowieka.

masz racje. ale tylko dopóty, dopóki do ciebie nie przemówi.

jacek

48. Data: 2017-07-30 16:26:41

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 27 lipca 2017 05:00:30 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <j...@o...pl> wrote in message
ps.com...

> Jakie znowu "prawdy"? To są bajki dla naiwnych!
> Mrzonki, myślenie życzeniowe!

mam prawo myslec zyczeniowo.
ale "skazywanie" siebie na gorszy swiat, calkiem nie jest zyczeniem.
ani poswieceniem, ani nic z tych rzeczy, o ktorych w filmach wam opowiadaja.
to jest zwykla potrzeba, zarowno moja, jak i mojej duszy,
choc wiem, czego ja i ona pragnie.

moze i troche sie wahamy, bo nie masz pojecia chocby,
jak wspaniale sa chory anielskie,
ale potrzeba, to potrzeba; tak jak honor Ducha Swietego
lub cos w tym, blizej nieokreslonym, stylu.

jacek

49. Data: 2017-07-30 16:34:34

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 lipca 2017 00:41:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
>
> Kto by tam ich chciał dotykać, ble. Dobrze określiłeś - "czułki" :-))

> A tam dbał - tryb życia miał fatalny. I ta rozpadająca się po zbyt wielu
> operacjach twarz... Musiał zachowywać skrajna aseptykę, żeby mu do reszty
> nie zgniła.
> A jego strach przed zarazkami akurat świetnie rozumiem i nie był on
> bezpodstawny - tzw. środowisko artystyczne ze względu na rozpasanie to
> jeden wielki gnój...

> A czy ja twierdzę co innego? Moje całe życie to przecież Głos Boga. Niby co
> innego sprawiło, że zaznałam tyle szczęścia?

ikselkus kochana, nie o to chodzi. to jest akurat tak,
jak w Starym Testamencie piszą. dlatego, choćby bylo tam napisane
nawet wiele nieprawd, zawsze będę nazywał Stary Testament Pismem Świętym.

jacek

50. Data: 2017-07-30 16:44:03

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 28 lipca 2017 08:19:55 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:

> IMO- taki człowiek to człowiek wierzący, jednak z jakichś powodów nie chce
> się z tą swoją wiarą skonfrontować. Mówi więc, że nie wierzy- jednak
> [...]

IMOn to dobry jesteś Chiron.
zawsze, lub prawie zawsze, określasz wspaniale, co zresztą normalne:)

jacek

Uchroni?
Audytorium ?
Co ona bierze?