Re: Żydowsk(a mentaln)ość.

Data: 2018-02-10 02:14:51
Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: j...@o...pl

W dniu sobota, 10 lutego 2018 00:31:36 UTC+1 użytkownik i...@g...pl napisał:
> Przecież wiadomo, że POJEDYNCZY ludzie są różni. Jednakże istnueje coś takiego, jak
mentalność zbiorowa - narodowa, plemienna itp.
> Czyli schemat ogólnych cech osobowości wspolnych dla jakiejś grupy ludzi -
wspólnych, czyli charakterystycznych najbardziej dla niej. Nie bez powodu mówi się
,,rosyjska uczuciowość", ,,niemiecka karność", ,,polski szeroki gest" i ,,polska
gościnność", ,,włoska ekspresyjność", ,,południowy temperament", ,,amerykańska
infantylność"... Mówi się też w całym świecie ,,żydowskie wyrachowanie" oraz
,,katolickie wychowanie" (czyli surowe).

> Żydzi nie popierają się wzajemnie w czasach najcięższych - tzn. nie są skłonni do
poczucia wspolnoty z tymi z nich, którym dzieje się gorzej lub którzy podlegają
eksterminacji. Są skłonni do kolaboracji dla własnego interesu.
> W najbliższym otoczeniu Hitlera i Stalina przytłaczającą większość stanowili Żydzi!

nie wiem, czy w najblizszym otoczeniu, ale wiem, ze myslac o wlasnej pupie,
kolaborowali, nie pojedynczo, ale, powidzmy plemiennie, z okupantami.
widze, ze chyba musze post napisac, co mi sie przydarzylo w czasie,
kiedy zydzi i amerykanie zachneli sie na JAK NAJBARDZIEJ UCZCIWA I SPRAWIEDLIWA
ustawe (choc doprawdy nie chce mi sie o tym pisac).
i to az za bardzo wyrozumiala dla mozliwosci znieslawiania Polski.

> I to oni byli stworzyli nazizm i komunizm - bo zbudowali rzeczywiste systemy
totalitarne i machinę represji i eksterminacji ludzi - w tym własnych pobratymców w
szczegolności.

nie, ikselkus, az takimi skurwysynami nie byli. im chodzilo o cos calkiem
innego; tylko nie za bardzo przewidzieli, ze Hitler ich po prostu dyma,
a to oni mili innych, a najbardziej Polaków, najwspanialszy, przynajmniej dla nich,
narod swiata, wypieprzyć ze swych włości.

co i tak w zaden sposob nie usprawiedliwia zrywania paznokci, wyrywania
zlotych zebow, usmiercania jak zwierzat.

ikselkus, ci zydzi, co zyli juz w izraelu, przyjmowali swych pobratymcow
z nikczemnym usmiechem "mydlo". to wszystko wiadomo, i to wszystko boli,
bo jestem pewien, ze duza czesc naszej wspanialej, znamienitej europy,
dokladnie taka sama miala o nich opinie.

> Proby obarczania tym Polski są spowodowane chęcią pogrążenia jej jeśli nie ZAPŁACI
PIENIĘDZMI za spokoj - po prostu.

o tym to w internecie bylo wiadomo nazajutrz, a nasza TV dopiero z 4-5 dni pozniej
kapnela sie, o co chodzi.

rzad napisal jak najbardziej, i najdalej wyrozumiala i zrozumiala, ustawe.
to wszystko.

jacek