Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?

Date: Sun, 13 Aug 2017 22:10:54 +0200
From: collie <c...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?

W dniu 13.08.2017 18:39, EZ pisze:

> Wiem, że wiele osób nie wierzy we wpływ żyl wodnych na zdrowie.
> Może mają rację. Ale wolę ewentualnie coś zrobić niepotrzebnie
> niż nie robić nic.

Jeśli jesteś wierząca (w żyły wodne), to spraw sobie psa i kota.
Najlepiej ze schroniska. Kot lubi leżeć na żyłach a pies wręcz
przeciwnie. Podobno.

U mnie psy uwielbiają wylegiwać się w sypialni na moim akurat
łóżku (na żony - nie). Cichcem, bo gdy to widzę, to gonię ich
stamtąd jak psy. Mniemam, że one mniemając, iż jestem wierzący,
chcą tym sposobem przekazać mi sekretną wiadomość, że pode
mną w nocy żył niet tam, ale pod żoną to już wręcz jeden plusk.
A łóżka mają raptem 90 cm szerokości. Krótko mówiąc: jeśli
wierzysz (w żyły), uwierz psu. Najlepiej ze schroniska.