Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?

11. Data: 2017-08-19 19:33:44

Temat: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
Od: Jan <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.08.2017 o 10:23, collie pisze:

> O czterołapnym urządzeniu do wykrywania żył wodnych
> już pisałem, teraz o urządzeniu do neutralizacji fatalnego,
> by nie powiedzieć - fatalistycznego wpływu tychże żył.
> Służy do tego gryka, zwana także hreczką, albo tatarką,
> chociaż to inny gatunek gryki. Kilka-kilkanaście lnianych
> woreczków z hreczką rozłożonych pod łóżkiem i po bólu
> z żyłami. No, hreczka tania nie jest, ale czego się nie robi
> dla zdrowia, szczęścia i wszelkiej pomyślności w sypialni.

Od rolników teraz skupują grykę po 120 zł za 100kg - czy to dużo?
Za kilka miesięcy zdrożeje ale niewiele.

12. Data: 2017-08-19 19:48:49

Temat: Re: [OT] Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ?
Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8/16/2017 10:21 PM, fonon wrote:
> Wyznawcy wojującego ateizmu

Jeszcze nie widzialeś na oczy wojującego ateizmu. Zastanawiające jest ja
wiele słów obecnie jest uzywane w kontekście znacznie przesadzonym. Tak
jak polityci pieprzący o bestialskich atakach kiedy ktoś opisał że
ukradli 20zł. Pytanie więc komu tutaj gazy zalegają i w czym.

13. Data: 2017-08-24 15:13:59

Od: krak <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo, koszt 450 zł.
http://www.helios3.com/
Ale jeśli to jest rzucony urok to wtedy to urządzenia nie zadziała.
Stare Nokie (bodajże 3210) miały funkcję ochrony przed promieniowaniem.

Analysis of Financial Time Series, 3rd Ed by Ruey S. Tsay SOLUTION
Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
malowanie...
Panele podłogowe z ciekawą fugą
Pranie zostawione w pralce - czym wywabic zapach?