Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?

1. Data: 2017-07-17 21:28:06

Temat: Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wśród jakich firm najlepiej rozglądać się za silnikami do rolet zewnętrznych a jakie
omijać?
Planuję powoli, systematycznie przechodzić z systemu sznurkowego na wygodnicki i jak
spojrzałem w internet, to się zdziwiłem, że tyle tego jest.
(kable mam zawczasu położone)

pozdrawiam

2. Data: 2017-07-17 22:29:24

Temat: Re: Silnik do rolet zewnętrznych - jaki?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.07.2017 o 21:28, dsw pisze:
> [...]
> Planuję powoli, systematycznie przechodzić z systemu sznurkowego na wygodnicki i
jak spojrzałem w internet, to się zdziwiłem, że tyle tego jest.

Somfy. U mnie od 10 lat niezawodne.

Ewa

3. Data: 2017-07-17 22:33:43

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję :)

malowanie...
Panele podłogowe z ciekawą fugą
Pranie zostawione w pralce - czym wywabic zapach?
zamek w drzwiach sie nie zamyka
ile piachu wejdzie do piaskownicy...