Re: Żywopłot niebanalny

From: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Żywopłot niebanalny
Date: 15 May 2000 11:56:53 +0200
Sender: r...@m...newsgate.pl

A ja ostatnio wpadlem na pomysl zeby zrobic zywoplot z brzoskwin.
Akurat na moich piachach swietnie sie przyjmuja sliwy i brzoskwinie.
Dosc szybko rosna,a jak bede mial ze dwa owoce to tez dobrze.
Kto jest za ,kto przeciw?
Pozdrawiam Juras
Druga sprawa ,zeby nie mnozyc postow.
Moze ktos mi podpowie czym rozni sie zarnowiec od szczodrzenca?
JK