a Jerzy?

1. Data: 2003-01-02 11:00:54

Temat: a Jerzy?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak przez te grype mam opoznione kojarzenie.
Co sie stalo z Jerzym? Czyzby znow zwiedzil czyjs ogrod i mu zaszkodzilo?
Bo tak jakos cicho od jego strony...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

2. Data: 2003-01-02 11:07:20

Temat: Re: a Jerzy?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęœniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...
> Tak przez te grype mam opoznione kojarzenie.
> Co sie stalo z Jerzym? Czyzby znow zwiedzil czyjs ogrod i mu zaszkodzilo?
> Bo tak jakos cicho od jego strony...

Właśnie, stwierdziłam, że wyszukiwarki nie działają, licząc po cichu nie
Jerzego niezawodnego, i co? A może hibernuje?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-01-02 12:49:17

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sie stalo z Jerzym? Czyzby znow zwiedzil czyjs ogrod i mu zaszkodzilo?
> Bo tak jakos cicho od jego strony...

Moze odsnieza ??? :-)))

Pozdrawiam
Asia
P.S. Nie znam zimowych zwyczajow Wyzej Wspomnianego, ale patrzac przaz
okno... to mi sie nasunelo ;-)

4. Data: 2003-01-02 16:20:11

Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Huzarska" <a...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]

moge domniemywac - choc z duzym stopniem prawdopodobienstwem, - ze ze
wzgledu na sprawy zawodowe jest odciety od sieci,
ale, ja wierze, ze pojawi sie ktoregos dnia..jak Jerzy z pudleka.
Wojtek Pa

5. Data: 2003-01-02 18:06:39

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> Tak przez te grype mam opoznione kojarzenie.
> Co sie stalo z Jerzym? Czyzby znow zwiedzil czyjs ogrod i mu zaszkodzilo?
> Bo tak jakos cicho od jego strony...

Odnoszę wrażenie, że On gdzieś tu jest....
Już kilka razy zmieniał nick to i pewnie tym razem pod jakims damskim
imieniem się figlarz ukrył... Nawet mam podejrzenie pod którym... :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2003-01-08 09:50:44

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odnoszę wrażenie, że On gdzieś tu jest....

Hmmm!

> Już kilka razy zmieniał nick to i pewnie tym razem pod jakims damskim
> imieniem się figlarz ukrył... Nawet mam podejrzenie pod którym... :-)))

Zawsze wiedziałem, ze zaglądasz pod spódniczki.
;-)))

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie;
Wszystkiego najlepszego w 2003 roku.

--
Pozdr. Jerzy Nowak

PS
Dzięki za życzenia. Nie odpowiedziałem bom nadal odcięty od sieci.

7. Data: 2003-01-08 13:52:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in news:avgs9f$sbe$1@news.gazeta.pl:

> Nie odpowiedziałem bom nadal odcięty od sieci.

Wiedzialam! Wiedzialam!
Znow jakis ogrod ogladal!
Jak obejrzal ogrod Boguslawa, to go na dwa tygodnie odcielo!
Wiedzialam!
Kurcze, ale to niezdrowe...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

8. Data: 2003-01-08 13:59:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:avgs9f$sbe$...@n...gazeta.pl...

> Hmmm!

> Zawsze wiedziałem, ze zaglądasz pod spódniczki.
> ;-)))
>
> Pozdrawiam Wszystkich serdecznie;
> Wszystkiego najlepszego w 2003 roku.
Łojej!!! Objawił się!!! No to teraz się zacznie. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Wiedziałem, ze kiedyś Ci łona zabraknie i na łono wrócisz!!! :-))
J.

Cebulowe w doniczce
Dobra brzoza
szukam róż!!!!!!!