Re: a co robic jak zdradza?

Data: 2002-04-13 20:59:55
Temat: Re: a co robic jak zdradza?
Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl>

Użytkownik <A...@w...pl> napisał w wiadomości
news:a99tj8$m2c$1@news.tpi.pl...

> :-)))))))))))))))))))))))) I oczywiscie spelniasz jego zachcianki
kiedy chce
> i jak chce, nawet jak Tobie to 'jak on chce' nie pasuje?

Wiesz, ja dlatego tak ustaliłam, że on chce rzadziej, niż ja bym chciała
:-). Więc mogłam na to sobie pozwolić :-). Mi po prostu zawsze pasuje.

Czyli, przepraszam
> jesli Cie uraze,potrzebuje Ciebie w zasadzie do zaspokajania swoich
potrzeb
> seksualnych?

nie, to ja ustaliłam to, ze "będę z Nim sypiała zawsze, kiedy zechce i
jak tylko zechce", wiec to nie jego "zmuszanie mnie i wykorzystywanie"
(a zresztą, jak chcę być wykorzystywana to co za problem :-) ? )
On nie z takich, żeby to wykorzystywał, naprawdę to bardzo porządny
facet . ( mam nadzieję, że tego nie przeczyta, bo urośnie )

>A co kiedy jemu sie nie chce a Tobie tak?

Zawsze można go przekonać, żeby mu się zachciało, sie ma sposoby, a
zresztą chyba nie muszę tego tłumaczyć, nie ?

>A co za xdziesiat > lat, kiedy on nie bedzie mogl a Ty tak?

A co za problem, na pewno zdradzać go nie będę, bo i po co, a tylko
organ nieużywany traci swe własności, he he

>Wiem, ze nie odpowiesz mi na pytania, jest to zbyt intymne, a ja
wtracam nos nie w swoje sprawy, ale naprawde szczena mi opadla z
wrazenia jak to przeczytalam.

a jednak się myliłaś, bo odpisałam, może to źle, ale jakoś nie mam
zahamowań :-). A to wrażenie złe czy dobre ? bo chyba nie zgorszenie,
prawda ?

> A po co, a bym sie scisle trzymala umowy.

dla samozadowolenia i żebym mogła coś ekstra wycisnąć (no bo co, tak się
zapracowałam, że chyba zasłużyłam na prezent super :-) _

> Asia, dalej pod wrazeniem

Mam nadzieję, że pod dobrym wrażeniem ?
Joasieńka