a ja mam pytanko

11. Data: 2004-06-24 20:15:11

Temat: Re: a ja mam pytanko
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Montag" <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> napisał w wiadomości
news:cbfbsf$eoa$1@news.onet.pl...

> czy masz jakieś propozycje?

no moje propozycje są mało popularne i od razu spotkają się z zaciekłą
krytyką ;) a i pewnie ta osoba nie zechce skorzystac , tak tylko wspomniałem
o marchewce , "przebogatej" w w itaminy .

Slawek
P.S.
najwięcej witaminy A jest w watrobie cielęcej , żółtkach jaj , podrobach

12. Data: 2004-06-24 20:17:33

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

> Slawek
> P.S.
> najwięcej witaminy A jest w watrobie cielęcej , żółtkach jaj , podrobach

Ja naprawde szanuję poglądy optymalnych pod warunkiem, że nie są mi
podawane tonem prawd objawionych i diety najlepszej dla wszystkich bez
wyjątku i jedynej słusznej, więc nie ma problemu.
Zakładam jednak, że żeby skorzystać z tych przebogatych źródeł trzeba
być na żywieniu optymalnym. Mnie jest potrzebna porada dla osoby, która
po prostu coś tam sobie je, nie jest na żadnej specjalnej diecie. Po
prostu chcę wiedzieć jakie produkty, bez drastycznych zmian w żywieniu
można polecić. Bez całościowej zmiany diety.

Montag

13. Data: 2004-06-24 20:25:33

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Montag" <""m\"@ntag@p@c...@n...pl w wiadomości
news:cbfcsu$d7h$1@news.onet.pl pisze:

> [...]

Najwiecej nie znaczy najlepiej. Efektywnosc przeksztalcania prowitaminy w
witamine zalezy od zapasow tej ostatniej, przez co nadmiar przyjetego
beta-karotenu moze byc bezproblemowo wydalony wraz z kalem, czego o wit. A w
przypadku czlowieka powiedziec nie mozna.

> [...]
> prostu chcę wiedzieć jakie produkty, bez drastycznych zmian w żywieniu
> można polecić. Bez całościowej zmiany diety.

Szukaj pod haslem "dieta watrobowa", powinienes znalezc przynajmniej jakies
zestawienia produktow typu dozwolone/niedozwolone.

--
To jest zdecydowanie za mala waga. Neurestania za progiem...

14. Data: 2004-06-24 20:36:38

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podawane tonem prawd objawionych i diety najlepszej dla wszystkich bez
> wyjątku i jedynej słusznej, więc nie ma problemu.

ale ja nie mam zamiaru cię przekonywać ;)

> Zakładam jednak, że żeby skorzystać z tych przebogatych źródeł trzeba
> być na żywieniu optymalnym.

no cośty to wszystko jest w sklepie

> [...]
> prostu chcę wiedzieć jakie produkty, bez drastycznych zmian w żywieniu
> można polecić. Bez całościowej zmiany diety.

no ja bym nie tyle polecał jakieś szczególne pokarmy do jedzenia a raczej
poradził ograniczenie lub wyeliminowania niektórych tz. pieczywo i słodycze
oraz inne skoncentrowane węglowodany , no i jeszcze tłuszcze roślinne poza
oliwą z oliwek

Slawek

15. Data: 2004-06-24 20:44:33

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

> ale ja nie mam zamiaru cię przekonywać ;)
i to Ci się chwali
optymalnym.

> no cośty to wszystko jest w sklepie

nie chodzi o dostępność podrobów ale o nie powodowanie drastycznej
zmiany diety w takiej sytuacji.

> [...]
> oraz inne skoncentrowane węglowodany , no i jeszcze tłuszcze roślinne poza

dzięki

ok... poza tym chyba rzeczywiście pogooglam jeszcze trochę

Montag

16. Data: 2004-06-24 20:55:51

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie chodzi o dostępność podrobów ale o nie powodowanie drastycznej
> zmiany diety w takiej sytuacji.

no co ty to tylko wskazówka gdzie jest duzo witamin ( wszystkich witamin
łącznie z legendarną wit.C ) ale kto by jadł codziennie wątróbki ;) ja na
pewno nie

> ok... poza tym chyba rzeczywiście pogooglam jeszcze trochę

no i napisz co wygooglowałeś oki ??

Slawek

17. Data: 2004-06-25 05:51:28

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No więc właśnie... od razu mi coś z tym nie pasowało :)
> Czyżby jakiś optymalny koń trojański?
> Montag

male a- to jest grupa o wszystkich(!) dietach
male b- DO (dieta optymalna) jest dieta /okreslonym sposobem odzywiania sie
male c- zwrot : "kon trojanski", ma scisle okreslone znaczenie (o dodatkowe
informacje mozna zwrocic sie do Coolera)
male d- wniosek z a) , b) i c), ludzie odzywiajacy sie wg zasad okreslonych
przez DO, zwani rowniez "optymalnymi" , sa jak najbardziej "u siebie" na tej
grupie

poniewaz Slawek to niespotykanie spokojny czlowiek, wiec informuje ze:
uzycie w stosunku do jednego z nich okreslenia "kon trojanski" jest proba
ataku (jak na razie niesmialego) na moja pozycje przyznana mi przez Karoline
Matuszewska z poparciem dwoch innych grupowiczow "..plujacego jadem, chama ,
prostaka pozbawionego poczucia humoru...". Niniejszym informuje ze mam
zamiar bronic tej zaszczytnej pozycji do ostatniej kropli tluszczu w moim
organizmie.

Jurek

18. Data: 2004-06-25 10:59:30

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> do poczuwających się :)... znacie jakieś produkty szczególnie dobre dla
> regeneracji wątroby (nie w stanach mocno chorobowych, ale powiedzmy
> lekkiego nadwyrężenia lekami (dużo tabletek etc)? Ktoś mnie zapytał, mam
> parę wskazówek typu kalafior. marchew i inne rzeczy, które dają dużo
> witaminy A, ale może ktoś coś gdzieś jeszcze słyszał?

tu jest ciekawy link

http://www.borgis.pl/czytelnia/nm_gastro/10.php

19. Data: 2004-06-25 18:16:16

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

>znacie jakieś produkty szczególnie dobre dla
> regeneracji wątroby (nie w stanach mocno chorobowych, ale powiedzmy
> lekkiego nadwyrężenia lekami (dużo tabletek etc)?

Może chodzi ci raczej o oczyszczenie organizmu (polekowe)?
np.
http://www.zdrowie-inaczej.pl/drnona/terapie/gonseen
/aws_4.php3
http://www.drnatura.pl/kuracja_oczyszczajaca.htm
http://www.zdrowie.4me.pl/pl/kuracje/o_express.html
http://free.polbox.pl/t/tuszyni/ProdHerb.html
http://www.bezeta.psv.pl/
...oj, jest tego jeszcze sporo (google).

Iwona
P.s. Nie ponoszę odpowiedzialności za powyższe - nie stosowałam.

20. Data: 2004-06-27 20:10:44

Od: Montag <""m\"@ntag@p@c...@n...pl"> szukaj wiadomości tego autora

Jurek wrote:

> male a- to jest grupa o wszystkich(!) dietach

Ależ jak najbardziej. Moje określenie odnosiło się do tego, że jak się
okazało sugestia co do syntezy wit.A w wątrobie i jej niby obciążania
przez tą czynność nie była do końca sprawdzona i podyktowana z pozycji
określonych poglądów nt określonej diety. Można powiedzieć: rada
światopoglądowa. Co nie znaczy, że odmawiam zwolennikom jakiejkolwiek
diety bytności na grupie. Któż miałby dać mi takie prawo?

> male b- DO (dieta optymalna) jest dieta /okreslonym sposobem odzywiania sie
> male c- zwrot : "kon trojanski", ma scisle okreslone znaczenie (o dodatkowe
> informacje mozna zwrocic sie do Coolera)

owszem ma ścisłe znaczenie, które dość dobrze rozumiem. Słowo zostało
użyte pół-żartem, pół-serio, koń trojański był zmyłą... informacja o
syntezie była zmyłą... koń trojański był elementem strategii,
polegającej na przemyceniu w określone miejsce grupy żołnierzy, rada
była też niejako przemycona, z ŻO bez poinformowania o tym (np. wg zasad
ŻO to jest tak....) aż tyle i tylko tyle i nic więcej

> male d- wniosek z a) , b) i c), ludzie odzywiajacy sie wg zasad okreslonych
> przez DO, zwani rowniez "optymalnymi" , sa jak najbardziej "u siebie" na tej
> grupie

nie bardziej i nie mniej niż inni - mój post nie dotyczy odmawiania
komuś jego pozycji gdziekolwiek. Jak to śpiewa Thom Yorke "Just coz you
feel it doesn't mean it's there".

> [...]
> Matuszewska z poparciem dwoch innych grupowiczow "..plujacego jadem, chama ,
> prostaka pozbawionego poczucia humoru...".

hmmm... jakaś imputacja znaczy się?

Niniejszym informuje ze mam
> zamiar bronic tej zaszczytnej pozycji do ostatniej kropli tluszczu w moim
> organizmie.
>
> Jurek

Determinacja godna podziwu.

Pozdrawiam
Montag

TERAZ RMF FM-wlaczcie
[OSZUSTKA - POMOCY] Warto Przeczytać !!!
witam , ja tez tu jestem nowy:)
rzadkie wlosy
lomatko