Re: ... a poza tym - OK

Data: 2002-05-11 21:25:01
Temat: Re: ... a poza tym - OK
Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "take5" <t...@w...pl>

> "Dziennik Łódzki": Kilkadziesięcioro dzieci z łódzkiego regionu, idących w
> maju do Pierwszej Komunii Świętej, przeszło w ostatnich miesiącach
operacje
> plastyczne.
[big cut]

IMO "moda amerykańska" tylko młody i piękny odniesie sukces :| Przekleństwem
jest nie śmierć tylko starzenie się, więc koryguje się zmarszczki, zbędne
faldki tłuszczyku, farbuje włosy itd. ale poddawanie dzieci zabiegom
chirurgii plastycznej jest dla mnie czymś nagannym. Czy w pięknym ciele
bedzie piękny duch? Pięknym łatwiej ...

Pozdrawiam Masoneczka