Re: a to ciekawe

1. Data: 1999-12-22 14:58:47

Temat: Re: a to ciekawe
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za slowa wspracia.
Bozena, co znaczy "rolowac się"? Niezle, podoba mi sie!
Wzrost to chyba nie powod, zeby sie "rolowac".
Nie zamierzam sie rowniez "rolowac" z innych powodow.
Ja chyba jestem "unrollable".
A moze to ma cos wspolnego ze zwijaniem sie?

Rozbawiony jestem.

Pozdrawiam Grzegorz

P.S. Czy ktos z Was z jakichs powodow sie "roluje"? Kiedy?

1. Data: 1999-12-22 15:20:30

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>P.S. Czy ktos z Was z jakichs powodow sie "roluje"? Kiedy?

To proste Grzesiu - Podczas ROTFL'owania :))

Bartek
--
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." , Roy Batty, Blade Runner, 1982

1. Data: 1999-12-22 20:37:27

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości:
<8...@4...com>...
>Pewnego dnia, g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) na

>To proste Grzesiu - Podczas ROTFL'owania :))
>

>Bartek
>--

O wlasnie! Chociaz czasem rowniez z innych powodow. W tej chwili np. usiluje
zrolowac sie pod choinka, bo tylko tam jest miejsce na biurko z komputerem.
Ojej, nie napisze za duzo.....:-))))
Bozena.
Pozdrawiam wszystkich swiatecznie spod cudownie pachnacego swierka!

1. Data: 1999-12-22 21:18:54

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

..
>Pozdrawiam wszystkich swiatecznie spod cudownie pachnacego swierka!

Ha, na kazdym zebraniu jest.. ee to nie ten film ;)
Ale sie dolaczam - dla Wszystkich : spokojnych Swiat i.. tego
wszystkiego czego sie zyczy w takich momentach..
Serdecznie Was pozdrawiam.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... You can only live once, but if you do it right, once is enough.

Re: a to ciekawe
Re: problem z dziewczyna
Re: Szczescie
Re: coś ze mną nie tak