Re: problem z dziewczyna

1. Data: 1999-12-22 14:47:01

Temat: Re: problem z dziewczyna
Od: Wariat <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koziol wrote:

> Chyba wiem co czyjesz, bo sam miałem taki
> przypadek w swoim życiu. Też liczyłem,
> że jak podrośnie to się bardziej otworzy.
> Niestety tak się nie stało. A teraz trochę
> żałuję, że tak myślałem.
>
> Krzycho
Zaluje ze tak myslales?
Ludzie potrafia sie otworzyc. Ale na to trzeba czasu, cierpliwosci,
zaufania i odpowiedniej sytuacji...

1. Data: 1999-12-22 14:56:10

Od: Stanecki Tomasz <f...@p...wpk.p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Dec 1999, Wariat wrote:

> Zaluje ze tak myslales?
> Ludzie potrafia sie otworzyc. Ale na to trzeba czasu, cierpliwosci,
> zaufania i odpowiedniej sytuacji...

a wlasnie, wlasnie
tylko problem w tym jak taka sytuacje sprowokowac
nagroda dla tego kto ma dobry sposob/sposoby !

tom-ek

1. Data: 1999-12-22 15:50:24

Od: Wariat <m...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> a wlasnie, wlasnie
> tylko problem w tym jak taka sytuacje sprowokowac
> nagroda dla tego kto ma dobry sposob/sposoby !
>
> tom-ek
"Zloty srodek"?
Obawiam sie ze takich sposobow nie znam....
Ale wiesz co, bardzo wazne jest poczucie bespieczenstwa,
zeby np. wiedzala ze jej nie skrzywdzic, w takim lub inny
sposob.
Wazny jest dobor miejsca do rozmowy. Poprostu miejsce musi posiadac
odpowiednia atmosfere. Czy to bedzie kawiarnia, jakis mily pab,
mieszkanie, musi sie wytworzyc odpowienia atmoswera do rozmowy.
I taka atmosfera jest dzelem obojga, jesli jedna osoba nie chce
rozmawiac to to nie wyjdzie.
Tak zeby nie byc golo slownym to ja z dziewczyna ostatnio rozmawia
na dworcu kolejowym. Kilka nascie minut przed moim wyjazdem, i
rozmowy sa bardzo powazne i otwarte. Wiem ze dzala tu presja,
ze zaraz sobie pojade i nie bedziemy sie widziec przez dwa tygodnie.
Albo i wiecej...
Bardzo dobrze rozmwaia sie w nocy, tak zupelnie w ciemnym pokoju.
Nie mam pojecie dla czego, w moim przypadku sie sprawdza.

I jeszcze jedno, znam jeden sposob ktory moze otworzyc zamknieta
w sobie osobe. Ale nie chcialem o tym mowic, bo moze nie zadzalac lub
zadzalac nie tak
jak sie chcialo...
Sprawdzone na mie. Dzala.
Moja dziewczyna powiedzala cos takiego
"...jesli nie bedziemy ze soba rozmawiac to nie bedzie to mialo zadnego
sensu.".
I trafilo do mie, skutek byl taki ze przegadlismy ze soba dwa dni i
prawie cala noc.
( z kilku godzinna przeprwa na sen ).

Wlasciwie pewnie nic nie powiedzalem nowego,

Re: Szczescie
Re: coś ze mną nie tak
Odp: Zarobki psychologa
kto zawinil?