aborcja..

1. Data: 2005-01-10 20:27:56

Temat: aborcja..
Od: "malina" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem , ze byl wiele razy poruszany ten temat, ale prosze tylko o link
ze zdjeciami z wykonywanej aborcji....Jak wyglada dziecko po aborcji itd.
Byl kiedys podawnany taki link, ale nie moge znalezc... Dzieki

2. Data: 2005-01-10 20:30:53

Temat: Re: aborcja..
Od: Cathleen <k...@g...no_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.mttu.com/abort-pics/

--
Cathleen
GG: 1832817 || ICQ: 345347435 || AQQ: 124895

3. Data: 2005-01-10 21:00:26

Od: NN <N...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

malina wrote:

> Wiem, wiem , ze byl wiele razy poruszany ten temat, ale prosze tylko o
> link ze zdjeciami z wykonywanej aborcji....Jak wyglada dziecko po aborcji
> itd. Byl kiedys podawnany taki link, ale nie moge znalezc... Dzieki

http://images.google.pl/images?q=aborcja&ie=ISO-8859
-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

--
(o< -- NothiNg!
//\

4. Data: 2005-01-12 11:21:30

Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cathleen" <k...@g...no_spam.pl> napisał w wiadomości

> http://www.mttu.com/abort-pics/

o - jakie fajne...
to się powinno ustawowo pokazywać każdej pani która ma zamiar się poddać
takiemu zabiegowi...

AI

5. Data: 2005-01-15 13:34:20

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> o - jakie fajne...
> to się powinno ustawowo pokazywać każdej pani która ma zamiar się poddać
> takiemu zabiegowi...

a potem zaprowadzac ja do rodzin patologicznych, pokazywac jak kobiety
sie mecza z dziecmi niechcianymi, jak one same (te dziei) sie mecza, co
z nich wyrasta i ile % nie wychodzi na porzadnych ludzi(mysle ze jeszcze
tu zaczhacyc by sie powinno o wiezienia i szpitale (nie tylko
psychiatryczne ) )

...tak dla rownowagi.

nie badzmy jednostronni
skoro chca to musza miec jakis powod
dla ciebie powod smieszny, dla nich powazny, na wage zycia...
Bog po to dal wolna wole, abysmy sami decydowali
nie ty, tylko ONI nosza pozniej to brzemie

pozdrawiam
Radoslaw R.

w czasach szkoly pani katechetka pokazywala nam "niemy krzyk" (tak ten
film sie chyba nazywa)
patrzac z naukowego punku widzenia, nie robi na mnie to wrazenia(moze
przez ten film juz w dziecinstwie sie uodpornilem na takie widoki?)
widzac na zywo, pewnie by zrobilo, ale raczej ilosc krwi a nie to co tam
bylo...

6. Data: 2005-01-15 21:06:35

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw wrote:

Takie głupstwa (logiczne) ,że przekraczaja nawet miarę dla zwolennika
aborcji;)

> [...]
> co z nich wyrasta i ile % nie wychodzi na porzadnych ludzi(mysle ze
> jeszcze tu zaczhacyc by sie powinno o wiezienia i szpitale (nie tylko

I w związku z tym nalezy wszystkie nienarodzone dzieci zgładzic, bo moze
wśród nich znaleźć się jakieś, które popełni przestępstwo...
Na marginesie zauważę, ze zwykle zwolennicy aborcji sa zaciekłymi
przeciwnikami kary smierci,- czyli niewinne, nienarodzone dziecko nalezy
zamordować, bo a nuż okaże się kiedys, że znajdzie się wsód nich jakiś
przestępca, ale jesli już popełni morderstwo, to juz winien miec immunitet
przed karą śmierci;)

.

> nie badzmy jednostronni
> skoro chca to musza miec jakis powod

> dla ciebie powod smieszny, dla nich powazny, na wage zycia...

Cóż, morderca mordując też ma jakiś powód, zazwyczaj wszystko ma jakąś
przyczynę,- czy to ma być usprawiedliwieniem?

> Bog po to dal wolna wole, abysmy sami decydowali

I dlatego jest wolność wyboru, czy zajść w ciążę, czy nie. I to jest wolna
wola, dotycząca swoich losów.
Później, prawem kaduka decyduje się w sposób ostateczny i za drugą istotę

--
Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.

7. Data: 2005-01-16 13:13:06

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:csc0o8$s4f$1@nemesis.news.tpi.pl

> I dlatego jest wolność wyboru, czy zajść w ciążę, czy nie. I to jest
> wolna wola, dotycząca swoich losów.

A co z ofiarami gwałtów? Na przykład. Czy one zdecydowały same, że chcą
zajść w ciążę, może jeszcze z miłości do gwałciciela właśnie z nim?
Albo - co powiesz na to - dziewczyna upośledzona umysłowo oddaje się
wszystkim, kto tylko wyrazi ochotę. Korzysta każdy żul. Prezerwatyw ona
nie chce używać - "Nie lubi". Tabletki anty - odpadają ze względu na
zażywane przez nią leki psychotropowe i przeciwpadaczkowe. Sąd "nie
widzi wskazań" do wyrażenia zgody na podwiązanie jajników. Już była w
ciąży - na szczęście, świadomie używam tego sformułowania, na
szczęście - poroniła. Gdyby zaszła, kto miałby opiekować się jej
dzieckiem - ona jest brutalna i miewa często napady szału, potrafi wtedy
pobić rodziców, grozić im nożem, rzucić o ścianę zwierzęciem. Może jej
rodzice? Renciści oboje, zresztą mieszkają z nią w jednym pokoju z
kuchnią, często brakuje im na wiele podstawowych potrzeb. A może co rok
oddawać sierotkę do domu dziecka, bo tam za mało ich mają? Uważasz, że w
takim przypadku aborcja jest bezwzględnym złem? Ja tak nie myślę.

Paulina

8. Data: 2005-01-16 19:46:29

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

>... Uważasz, że w
> takim przypadku aborcja jest bezwzględnym złem? Ja tak nie myślę.

dokladnie, dobry przyklad, dziekuje

specjalnie wczesniej napisalem w lekko wyolbrzymiony sposob, zeby
zwrocic uwage na to ze sa 2 strony. zawsze.
o tym co napisala paulina sie nie mowi... bo to niewygodne
ale taka jest prawda
ile tego jest? niewiem, podejrzewam ze sporo
i z czasem bedzie coraz wiecej
niestety

a domu dziecka, sierocince?
czesto niewiele sie roznia od poprawczakow...czyli sytuacja dziecka
niewiele sie zmienia.. tak czy siak jest utopione w patologii
(oczywiscie nie mowie ze zawsze i wszedzie, ale pamietac nalezy ze tak jest)

pozdrawiam
Radoslaw R.

9. Data: 2005-01-16 21:36:39

Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl> szukaj wiadomości tego autora

PaulinaW wrote:
> Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
> wiadomości news:csc0o8$s4f$1@nemesis.news.tpi.pl

> A co z ofiarami gwałtów?

A znasz prawodawstwo, czy chcesz dyskutowac ze swoimi wyobrażeniami;)
W tym przypadku aborcja jest dopuszczona prawnie.

10. Data: 2005-01-16 21:40:01

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <p...@w...uzyjskrotu.pl> napisał w
wiadomości news:csemlt$1h3$1@atlantis.news.tpi.pl

> A znasz prawodawstwo, czy chcesz dyskutowac ze swoimi wyobrażeniami;)
> W tym przypadku aborcja jest dopuszczona prawnie.

A, widzę, kolega teoretyk... bo w praktyce nie jest to takie łatwe.
Podobnie jak z tą teoretycznie uzyskiwalną zgodą na "sterylizację" czyli
podwiązanie jajników... To pomijając - chyba rozmowa była o MORALNEJ
stronie aborcji?

Paulina

Jak usztywnic staw skokowy?
pulsometr z interfacem do komputera