Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)

1. Data: 2003-11-14 13:21:52

Temat: Re: ach, podziele sie - zrobilam sobie pachnidelko :)
Od: "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> napisał(a):

> Ja poszlam w strone owocow. Kupilam olejek
> bananowy i kokosowy, spirytus (90 ml). Wymieszalam polowe bananowego, mniej
> niz polowe kokosowego (jest bardziej intensywny) i jakiej 3/4 spirytusu
> (moze ciut wiecej). Reszte spirytusu zostawilam sobie w celach ratunkowych,
> jakby zapach byl zbyt intensywny, to mozna go tym spirytusem rozcienczyc.

a nie podraznilo Ci skory? na olejkach zazwyczaj jest napisane, zeby nie
stosowac bezposrednio na skore, a do kapieli dawac po pare kropli... chyba,
ze to nie byly takie prawdziwe, stezone olejki eteryczne. ja bym sie
obawiala...

-- kk

1. Data: 2003-11-14 13:57:24

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia Kulpa" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> a nie podraznilo Ci skory?

jak dotad nie - stwierdzila Kruszyna, ogladajac sie dokladnie

>chyba,
> ze to nie byly takie prawdziwe, stezone olejki eteryczne.

Wiesz, pewnie nie. Ja patrzylam tylko i wylacznie na zapach, a czy one byly
firmowe, czy nie, to byla dla mnie drugorzedna kwestia. Nie znam sie
kompletnie na olejkach i nie potrafie odroznic firmowych od podrob. Moze
cena pomoze: jeden kosztowal 5,50 a drugi 6,50.

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-15 12:41:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

nigdy sie nie spotkalam z olejkami z banana czy kokosa, moze nie sa to
olejki eteryczne, tylko cos raczej "sztucznego przypominajacego
naturalne" :) co nie znaczy, ze nie moze ladnie pachniec...

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-15 13:34:09

Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości

> nigdy sie nie spotkalam z olejkami z banana czy kokosa, moze nie sa to
> olejki eteryczne, tylko cos raczej "sztucznego przypominajacego
> naturalne" :) co nie znaczy, ze nie moze ladnie pachniec...

Hmm... Ale skoro banany i kokosy pachną, to jakieś olejki eteryczne
chyba posiadają? Czy jakieś inne substancje zapachowe może...? Na pewno
możne je jakoś wyekstahować, choć skoro naturalne są trudno dostępne to
pewnie jest to skomplikowany i drogi proces...
Bo olej kokosowy to można kupić, zresztą bardzo dobrze się wchłania:-)

--
DominikaNM

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2003-11-15 17:24:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 15 Nov 2003 14:34:09 +0100, DominikaNM
<dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> wrote:
:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: news:slrnbrc9bv.oiu.kkulpa@obora.slodki.domek...
: >
[...]

mozliwe. jesli chodzi o owoce, to ja sie spotkalam jak dotad wylacznie z
cytrusowymi olejkami (grejfrut, mandarynka). ich ceny nie sa zaporowe. ale
te owoce pachna bardzo intensywnie, maja tez b.aromatyczna skorke. moze do
wyekstrahowania kropli zapachu grejfruta potrzeba 100 razy mniej grejfrutow,
niz byloby potrzeba bananow :)

: Bo olej kokosowy to można kupić, zresztą bardzo dobrze się wchłania:-)

a jak pachnie? :)

kasica

1. Data: 2003-11-17 08:12:47

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> olejki eteryczne, tylko cos raczej "sztucznego przypominajacego
> naturalne" :) co nie znaczy, ze nie moze ladnie pachniec...

Hmmmm, bardzo mozliwe :) Sama sie zdziwilam, bo myslalam, ze olejki moga byc
tylko z drzewa sandalowego, paczuli itp.

Kruszyna
po łykendzie stwierdzam, ze jeszcze mnie nie uczulilo :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-18 18:20:42

Od: "ania58" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka (Wrocław)" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko z drzewa sandalowego, paczuli itp.
>
> Kruszyna
> po łykendzie stwierdzam, ze jeszcze mnie nie uczulilo :)

adres dotyczy różnych olejków, które można u nich nabyć drogą kupna,

1. Data: 2003-11-19 11:40:27

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> adres dotyczy różnych olejków, które można u nich nabyć drogą kupna,

jaki adres?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-11-19 11:54:19

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "ania58" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> jaki adres?

zajrzyj tutaj: www.sklep.olejki.pl

Pozdrawiam, Ela

1. Data: 2003-11-19 12:16:43

Od: Kruszynka \(Wrocław\) <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elik" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> zajrzyj tutaj: www.sklep.olejki.pl

Acha, no dzieki :)
List Ani chyba nie byl odpowiedia do mnie tylko do kogos innego, wiec sie
zaplaalam.

Kruszyna
zaplatana mocno

--
"Primum non stresere... "

co sądzicie o Acqua Di Gio - Giorgio Armani?
Re: witaminke E testuje - pierwsza relacja
Re: Poszukujemy aktywnych sprzedawców kosmetyków AVON.
przedłużanie paznokci < 3miasto >
Studniowka...:)