Żal

11. Data: 2008-07-23 15:47:39

Temat: Re: Żal
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 15:30:04 Fokus <f...@n...wp.pl> napisał(a):

> --
> i w tym caly problem a skoro ktos wie wszystko i lepiej to po co
> dyskutowac

Śmieszne skądinąd, że się tacy uchowują. Bo wbrew temu, co mogłoby się
wydawać, to jednak wśród ludzi nauki więcej jest zupełnie normalnych ludzi
niż bucowatych bufonów.

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

12. Data: 2008-07-23 16:15:38

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> Wydaje mi sie, ze poczucie odpowiedzialnosci za slowa, ktore w Polsce
> przestalo by wartoscia sklania do zabierania glosu w temacie, na ktorym mam
> jakas wiedze.
> W przciwnym razie mozna rozmawiac o tym czy Ziemia kreci sie wokol Slonca,
> czy moze jednak Slonce w okol Ziemi...

Świetny przykład. Pokazuje doskonale coś, o czym zdaje się Pan zupełnie
zapominać. Nasze możliwości poznania są mocno ograniczone, a wiedza
o świecie, o zachodzących w nim procesach jest często pozorna.
Kwestia centrum naszego Układu a nawet Wszechświata dobrze to obrazuje.
Przecież na każdym etapie rozwoju nauki ludzie byli _pewni_ swojej
wiedzy. Twierdzili, że mają rację. Skąd w Panu taka pewność, że już
wie Pan wszystko i że za rok czy 20 lat kolejni naukowcy nie uznają
Pańskich teorii (lub teorii, z którymi się Pan zgadza) za stek bzdur?
Dziwi mnie, szczególnie u człowieka nauki, taki brak pokory.

Pozdrawiam,
Gerard

13. Data: 2008-07-23 17:14:08

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swietny przyklad, merytorycznej rozmowy. W kazdej chwili mozecie Panstwo
wystosowac odpowiedni wniosek o odebranie stopni naukowych. Dlaczego jeszcze
NIKT nie napisal do Rektora??

A co do ograniczen poznania, to sa pewne zasady metodologiczne, ktorymi
kieruje sie nauka, proponuje poczytac Kuhna, Poppera.
Nauka opiera sie na DOWODACH a nie opiniach. Czy jest w stanie Pan
udowodnic, ze Slonce kreci sie wokol Ziemi w oparciu o dotychczasowe
badania?

Jezeli sa liczne badania, ktore wykazuja, ze rowniez u kobiet sfera reakcji
fizjilogicznych jest rozdzielna od sfery uczuc, to twierdzenie ze istnieje
zwiazek przyczywo skutkowy miedzzt tymi procesami jest nieprawdziwy.
Jezeli WSZYSTKIE badania wykazuja zwiazek miedzy wyksztalceniem a jakoscia
zycia seksualnego, to mowiac ze tak nie jest jest wprowadzaniem kogos w
blad.
Oczywiscie, mozna zalazyc ze kazde zdanie jest PRAWDZIWE, bo na tym polegha
wolnosc.
Dla mnie jako naukowca i DYDATYKA nie KAZDE zdanie jes prawdziwe. I przy tym
pozostane jak rowniez wymagajac odpowiedzialnosci za wypowiadane, pisane
slowa!!

Jezeli ktos wypowiada sie pod adresem osob 3 (Promotorow) to prosze wybaczyc
aby trkatowac to jako przejaw wolnosci, a nie zwyklego chamstwa (i
naruszenia prawa).

Dariusz Radomski

14. Data: 2008-07-23 17:18:04

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr "Gerard" Machej pisze:

> [...]
> Pańskich teorii (lub teorii, z którymi się Pan zgadza) za stek bzdur?
> Dziwi mnie, szczególnie u człowieka nauki, taki brak pokory.

zadna. dlatego ludzie tacy jak Einstein sa geniuszami ;)

pozdrawiam
SlawcioD

15. Data: 2008-07-23 17:26:10

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz pisze:

> Śmieszne skądinąd, że się tacy uchowują. Bo wbrew temu, co mogłoby się
> wydawać, to jednak wśród ludzi nauki więcej jest zupełnie normalnych
> ludzi niż bucowatych bufonów.

niestety czesto tak sie zdarza ze osoby ktore uwaza sie za elite
intelektualna okazuja sie debilami ktorzy nie widza nic poza czubkiem
swojego nosa - bo taki ktos nie moze byc naukowcem...

"siegaj tam gdzie wzrok nie siega..."

pozrawiam
SlawcioD

16. Data: 2008-07-23 17:39:17

Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli jeszcze jak ktos nazwe mnie DEBILEM zacznie uzywac adekwatnego jezyka
rynsztoka!!

Nie pozwole sobie na takie EPITETY pod moim adresem! Jezeli macie Panstwo
zastrzezenia do mego profesjonalizmu, prosze o stosowna reakcje formalna w
imie obroncow elit intelektualnych!!

Dariusz Radomski

17. Data: 2008-07-23 17:46:33

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> Jesli jeszcze jak ktos nazwe mnie DEBILEM zacznie uzywac adekwatnego jezyka
> rynsztoka!!

No to chłopaki ;-DDD teraz się zacznie ;-P

robercik-us

robercikus.małpka.gmail.com
www.audio.audacyt.pl
http://www.stres.1site.pl/

Pieniądze są problemem gdy odczuwasz ich brak

18. Data: 2008-07-23 17:49:12

Od: "Adam.O" <s...@n...px> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:g67jje$1ga$...@a...icm.edu.pl,
dr Dariusz Radomski <s...@p...onet.pl> napisał(a):
> Wydaje mi sie, ze poczucie odpowiedzialnosci za slowa, ktore w Polsce
> przestalo by wartoscia sklania do zabierania glosu w temacie, na
> ktorym mam jakas wiedze.

A można mieć wiedzę (na jakimś temacie)?
Ja durny! Cały czas sądziłem, że można, ale na jakiś temat, względnie w
jakimś temacie...

> W przciwnym razie mozna rozmawiac o tym czy Ziemia kreci sie wokol
> Slonca, czy moze jednak Slonce w okol Ziemi...

Tu absolutna racja!
Problem tkwi jedynie w tym, czy w Pańskim mniemaniu jest Pan słońcem, czy
ziemią???

Dodając do tego, że Kopernik też była kobietą, nasz temat rozważań zachacza
o seksuologię:-)

Pozdrawiam

Adam O

19. Data: 2008-07-23 17:53:51

Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dr Dariusz Radomski pisze:
> [...]
>
> Jezeli ktos wypowiada sie pod adresem osob 3 (Promotorow) to prosze wybaczyc
> aby trkatowac to jako przejaw wolnosci, a nie zwyklego chamstwa (i

a udowodnij mi ze ja i moj pies nie mamy statystycznie 3 nog.

zrozum czlowwieku ze wyniki badan uzaleznione sie od przyjetych krytriow
oceny. i w ten sposob se mozesz generowac roznie wzaleznosci od twojego
widzimisie.

btw. nikt nie dewaluuje twoich osiagniec, ale nie ublizaj nikumu tylko
dlatego ze nie ma dr przed nazwiskiem - bo moze sie okazac ze ktos bez
tytulow moze miec wieksza wiedze niz Ty. wez pod uwage ze uzyskanie dr.
polega na badaniu specyficznego przypadku. a wiec pozyskaniu waskiej ale
wyspecjalizowanej wiedzy na dany temat (przez to moze niezauwazac rzeczy
oczywistych dla osob ktore szezej patrzac).

pozdrawiam
SlawcioD

20. Data: 2008-07-23 17:54:34

Temat: Re: ?al
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23-07-2008 o 19:14:08 dr Dariusz Radomski
<s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jezeli ktos wypowiada sie pod adresem osob 3 (Promotorow) to prosze
> wybaczyc
> aby trkatowac to jako przejaw wolnosci, a nie zwyklego chamstwa (i
> naruszenia prawa).

Panie doktorze - trzeba składać zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa!

--
Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Śpieszmy się poznawać wiceministrów - tak szybko odchodzą...

[wiadomosci z frontu] <rotfl> nasz "ulubieniec" kolonizuje nowe grupy dyskusyjne
UWAGA
Programy PEFRON
Biuro turystyczne dla niepełnosprawnych
Polactwo