alkohol

1. Data: 2002-10-06 08:15:52

Temat: alkohol
Od: "Bazyli" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Problem moze wydawac sie smieszny ale szczerze mowiac troche zatruwa mi
zycie. Chodzi o to ze po wypiciu pewnej ilosci alkoholu ( czasem wystarcza 3
piwa, czasem troche wiecej ) pomimo braku objawow upojenia alkoholowego,
wystepuje bardzo silny bol zoladka. Bol ten moge okresli jako silny skurcz i
wystepuje najczesciej dopiero po kilku godzinach od spozycia alkoholu. Bol
jest bardzo silny, dodatkowo wystepuja mdlosci i biegunka, krotko mowiac
tragedia. Pomagaja wtedy jedynie wymuszone wymioty ktore jak sadze powoduja
rozluznienie zoladka. po kilku godzinach takich przebojow, bol powoli
ustepuje.
Nie trujcie mi tylko ze nie powinien pic, bo zarowno moje zycie toarzyskie
jak i zawodowe wymaga czasem spotkan przy alkoholu.
Jezli spozycie alkoholu wystapilo wieczorem to bol pojawia sie dopiero
nastepnego dnia ranem. Jakies sugestie ?

pozdrawiam

Bazyli

2. Data: 2002-10-06 08:38:03

Temat: Re: alkohol
Od: "WiseMan" <w...@N...SPAM.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sugestie, hmmm, nie pij. Moze masz jakies wrzody? Idz do gastrologa i grupy
nie zasmiecaj bzdetami o piwie. BTW jak bym wypil 1,5 l (chocby wody) to tez
by mnie brzuch bolal.

--

WiseMan
w...@N...SPAM.wp.pl

3. Data: 2002-10-06 09:17:12

Od: Andrzej Stypula <a...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bazyli wrote:
> Nie trujcie mi tylko ze nie powinien pic, bo zarowno moje zycie toarzyskie
> jak i zawodowe wymaga czasem spotkan przy alkoholu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
To nie jest argument. Obecność trunku nie implikuje konieczności jego
spożycia. Trudno, jednemu szkodzi alkohol innemu arszenik.
BTW. Proponuje wizyte u gastrologa.

--
Andrzej Stypula
PGP6.5.8 id: C0C45A43 #### Linux user #139673 ##########################

4. Data: 2002-10-07 07:12:40

Od: "Strzyga" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bazyli" <u...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| Jezli spozycie alkoholu wystapilo wieczorem to bol pojawia sie dopiero
| nastepnego dnia ranem. Jakies sugestie ?

Miałam tak samo, klasyczne uczulenie na alkohol. Cierpiałam tak samo i
dziwiłam się dlaczego. Otworzył mi oczy chirurg po operacji, gdy przyszedł i
ostrym tonem zarzucił - dlaczego nie uprzedziłam go o alergii na spirytus.
Pozdrawiam Teresa

testy na hiv - jak, gdzie, co pierwsze? ile kosztuja?
Choroby układu krążenia
Jakie objawy
szybkie upijanie sie
Prosba do ginekologa