[allegro] YSL

1. Data: 2004-08-07 07:23:40

Temat: [allegro] YSL
Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zachciało mi się wychwalanego na wizażu korektora YSL "Touche Eclat". Cena
niestety - nieprzystępna. Szukałam więc na allegro, ale nikt nie wystawia. W
ogóle brak na allegro kolorówki YSL. Pojawiają się tylko nieliczne produkty,
jakiś cień i maskara, ale ich oryginalność jest dalce wątpliwa - znaczy się
podróby żenujące. I tu pada pytanie:

Czy któraś z Was kupiła na allegro coś z oryginalnej kolorówki YSL, może
nawet ten korektor? Jeśli tak, to u kogo? Bo nie wiem nawet do którego
sprzedającego z pytaniem uderzyć, macie jakieś typy?

Asia/Wrocław

1. Data: 2004-08-07 09:45:34

Temat: Re: [allegro] YSL
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> [...]
> nawet ten korektor? Jeśli tak, to u kogo? Bo nie wiem nawet do którego
> sprzedającego z pytaniem uderzyć, macie jakieś typy?

Niejaki snksnksnk wystawia regularnie dosc korektory, twierdzi tez, ze
inna kolorowke YSL tez ma. Sadzac po komentarzach warto, sama nie
sprawdzalam, ale korrrci ;-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-07 13:47:14

Temat: Re: [allegro] YSL oraz neutrogena
Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisał w wiadomości

"Niejaki snksnksnk wystawia regularnie dosc korektory, twierdzi tez, ze
inna kolorowke YSL tez ma. Sadzac po komentarzach warto, sama nie
sprawdzalam, ale korrrci ;-)"

No coż - cała akcja odbyła się błyskawicznie.

pytanie na grupie - odpowiedź Tib - zaczepienie snksnksnk na gg - pojawienie
się towaru na aukcji - nabycie przez "kup teraz" - wpłata pieniędzy (łącznie
około 2,5 h :)

Teraz pozostało mi tylko poczekać na wychwalany korektor i mieć nadzieję, że
nie
wtopiłam kasy...

Zaskoczona skutecznością wysłania pytania na pru, spróbuję raz jeszcze:

Wspominałam niedawno, że był kiedyś na polskim rynku taki szampon mocno
oczyszczający "Anti-residue" firmy Neutrogena. Doskonale zmywał cały
cywilizacyjny brud i pozostałości środków do stylizacji - przygotowjąc włosy
do zastosowania jakieś super odżywczej maski. Ja się w nim zakochałam, ale
obecnie można go dostać praktycznie tylko w USA i UK. Wierzcie mi - dwie
godziny googlałam i nie udało mi się znaleźć sklepu, który by go oferował
on-line z możliwością wysyłki do Polski. Właściwie znalazłam tylko jedną
drogerię, gdzie jest dostępny, ale wysyłka tylko na terenie USA. Szampon
kosztuje niecałe 5$, ale jako, że nie mam teraz nikogo za wielką wodą - jest
dla mnie nieosiągalny :(
Wiem, że część sprzedawców na allegro zaopatruje się w towar w USA, nie
orientujecie się może (Tib?:), do kogo mogę się zwrócić o taką pierdółkę.
Jestem gotowa zapłacić więcej...

--
pozdrawiam i dziękuję
Asia

Ps. Przepraszam za takie, a nie inne cytowanie, ale z niewiadomych przyczyn
czytnik się zaparł i do tej konkretnej wypowiedzi Tib nie chciał dodać
znaczków ">"

1. Data: 2004-08-07 14:06:09

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 Aug 2004 15:47:14 +0200, in pl.rec.uroda "Joanna"
<j...@P...com.pl> wrote in
<cf2mi3$es5$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>Wiem, że część sprzedawców na allegro zaopatruje się w towar w USA, nie
>orientujecie się może (Tib?:), do kogo mogę się zwrócić o taką pierdółkę.
>Jestem gotowa zapłacić więcej...

uderzaj do babsss albo zabcok, ci dwoje na pewno sprowadzają towar z
USA. a, jeszcze może ericossos. jak mi się jeszcze ktoś przypomni,
kogo znam, to napiszę. btw, jak już będziesz zamawiać, daj mi znać,
sama bym chciała taki szampon:)

an.

1. Data: 2004-08-07 14:08:17

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> około 2,5 h :)
>
> Teraz pozostało mi tylko poczekać na wychwalany korektor i mieć nadzieję, że

Gratuluje, mysle, ze bedzie dobrze, Sprzedajacy byl dotad niezawodny :-)
Koniecznie daj znac, czy jestes zadowolona :-)

> [...]

> Wiem, że część sprzedawców na allegro zaopatruje się w towar w USA, nie
> orientujecie się może (Tib?:), do kogo mogę się zwrócić o taką pierdółkę.

No jakims cudem nie wiem ;-)
Tzn popytam tych, co sprowadzaja, i dam znac, jak bede cos wiedziala.

T.

1. Data: 2004-08-07 17:44:09

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna M. Gidyńska" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> USA. a, jeszcze może ericossos. jak mi się jeszcze ktoś przypomni,
> kogo znam, to napiszę. btw, jak już będziesz zamawiać, daj mi znać,

Ania jeśli dostałaś mojego maila na priva, to odpisz mi proszę pilnie, bo
muszę dzisiaj dać znać Babsss ile ma tych szamponów kupić.

(Przepraszam grupę za prywatę, ale nagła sprawa.)

Asia

1. Data: 2004-08-10 18:22:19

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gratuluje, mysle, ze bedzie dobrze, Sprzedajacy byl dotad niezawodny :-)
> Koniecznie daj znac, czy jestes zadowolona :-)

No cóż, jak na razie wszystko wygląda tak, jakbym jednak wtopiła kasę...
Przelew zrobiony w sobotę (konta w tym samym banku, więc od razu miał je na
koncie), i zero kontaktu z jego strony.
Snksnksnk na swojej stronie "o mnie" pisze, że ma stałe łącze i sprawdza
pocztę kilka razy dziennie, podał też nr gg oraz na komórkę (ponoć można
dzwonić 24 h)

Na dwa maile nie odpisał, na gg nie odpowiada, komórka: "...abonent czasowo
niedostępny...", na informacji dowiedziałam się o numer telefonu
stacjonarnego i "...linia abonencka uszkodzona..."
Coś za dużo tych zbiegów okoliczności.

Na razie jeszcze czekam, ale wstępnie ostrzegam, bo aukcja nadal wisi
(wystawił kilka sztuk). Jeśli chcecie kupić osławiony korektor Touche eclat
YSL u sprzedającego Snksnksnk - nie wpłacajcie od razu pieniędzy! Niech się
najpierw odezwie.

Na razie liczę, że albo pojechał na urlop (ale wtedy albo nie powinien
wystawiać, albo chociaż napisać wzmiankę w opisie aukcji lub na stronie "o
mnie") albo coś się stało. Chociaż patrzę, że nawet dzisiaj dostał jakiś
komentarz (pozytywny), więc chyba funkcjonuje.

Dam znać za tydzień, czy sprawa się wyjaśniła, czy zostałam oszukana na 85
zł.

Asia (lekko zaniepokojona)

Ps. Jaki jest zwyczajowy czas na allegro na zakończenie transakcji, 2
tygodnie? Kiedyś czytałam gdzieś, ale teraz jak na złość nie mogę znaleźć
wzmianki o tym :(

1. Data: 2004-08-10 19:51:11

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 10 Aug 2004 20:22:19 +0200, in pl.rec.uroda "Joanna"
<j...@P...com.pl> wrote in
<cfb3rj$r6d$1@atlantis.news.tpi.pl>:

>No cóż, jak na razie wszystko wygląda tak, jakbym jednak wtopiła kasę...

[...]

a loguje się na Allegro?

an.

1. Data: 2004-08-10 20:03:25

Od: "Joanna" <j...@P...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a loguje się na Allegro?

nie, od chwili wystawienia tej aukcji - nie

Zapytam jeszcze raz, bo w poprzednim poscie umieściłam to pytanie pod
podpisem i moglo umknąć:

1. Data: 2004-08-25 20:51:08

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <j...@P...com.pl> napisał w wiadomości

Spieszę donieść (ponieważ kilka grupowiczek pytało się na priva), że
korektor jednak dzisiaj do mnie dotarł.

Sprawa dotyczy wychwalanego i drogiego korektora YSL "Touche Eclat". Na
allegro w dobrej cenie sprzedaje go niejaki snksnksnk. Przekonałam się, że
handluje oryginałami.

Jednak przestrzegam przed transakcjami z tym chłopakiem. Trzeba się uzbroić
w cierpliwość i mocne nerwy. Korektor przysłał mi prawie trzy tygodnie po
wylicytowaniu go przez mnie. Oczywiście naiwnie pieniądze wpłaciłam od razu.
Więc ostatnie kilkanaście dni zastanawiałam się, czy właśnie zostałam
wykiwana na 85 zł... Bo ów uroczy Sprzedający nie dość, że wysyła paczki z
takim opóźnieniem, to jeszcze nie raczył się przez ten czas w ogóle odezwać.
Nie odpowiedział na trzy maile (w ostatnim zagroziłam mu negatywem i
wyzwałam od oszustów), zignorował 2 zaczepki na gadu-gadu. Numer komórki
umieszczony na stronie "o mnie" i wysłany mi przez allegro po zakończeniu
aukcji okazał się nieaktualny i w związku z tym wyłączony. Na informacji
ustaliłam numer stacjonarny - linia okazała się uszkodzona.
Najpierw myślałam, że gdzieś wyjechał, ale po dwóch tygodniach zalogował się
na allegro i oczywiście nadal mi nie odpisał. Coś mnie tknęło i zamówiłam na
allegro jeszcze raz jego dane. Okazało się, że w międzyczasie chłopak
zmienił nr komórkowy. Na ten nowy numer też nie udało się dodzwonić od razu.
Albo nie odbierał, albo wyłączał telefon. Dopiero przedwczoraj
"poszczęściło" mi się i w końcu się dodzwoniłam. Chłopak mętnie się
tłumaczył, że go nie było i ktoś inny miał się tym zająć, ale nawalił... Nie
przekonało mnie to ani troche.

Konkluzja jest taka: towarł dotarł i jest oryginalny, ale "jakość"
transakcji poniżej krytyki.

--
best regards
Asia niedzielka [wroclaw]

henna na rzęsy - warto?
kremy balsamy brązujące - poradźcie który
ćwiczenia na... uda
[WROC] Iwostin - gdzie?
endokrynokog w trójmieście