/allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały

1. Data: 2004-10-06 20:40:10

Temat: /allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały
Od: "Agalay" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc, natknełam się na oto taką panią:
Tusz hugo boss mówi wszystko, ale też sprzedaje dość dziwnie wyglądające
(czy ja już jestem przeczulona?!) juicy tubes?! Wydawało mi się że ich nie
podrabiają/li?
Jak dla mnie to jeden wielki SHIT ;) czyżby nowe produkty się na allegro po
wakacjach pojawiły?! ;)
I do tego w tle, na zdjęciach ten tajemniczy krąg :P
nie wiem jak wy ale ja już boję się odbierać telefonu!
pozdrowionka

1. Data: 2004-10-06 21:18:12

Temat: Re: /allegro/dziwny użytkownik podróby+oryginały
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

9
>Tusz hugo boss mówi wszystko, ale też sprzedaje dość dziwnie wyglądające
>(czy ja już jestem przeczulona?!) juicy tubes?! Wydawało mi się że ich nie
>podrabiają/li?

podrabiają, a jakże. jakiś czas temu był duży rzut u jednego z
podrabiaczy. różnice widać gołym okiem.

nie wiem, jak z tymi, wyglądają niby ok, chociaż na zdjęciach widać
niewiele szczegółów, ale miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z tą
istotą, która owe produkty oferuje. że tak zacytuję postać graną przez
jednego z moich ulubionych aktorów, przy zakupach mogłabym dorzucić
parę groszy i posłać ją do charm school.

an.

1. Data: 2004-10-06 22:24:30

Od: "Duży" <trotto@wytnij_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, znudów albo i nie Anna M. Gidyńska <a...@d...pl>
napisał(a) :
9
> nie podrabiają/li?
> podrabiają, a jakże. jakiś czas temu był duży rzut u jednego z
> podrabiaczy. różnice widać gołym okiem.

zgadzam się z tym

> [...]
> jednego z moich ulubionych aktorów, przy zakupach mogłabym dorzucić
> parę groszy i posłać ją do charm school.

przepraszam, nie mogłem się powstrzymać
ROTFL :D

1. Data: 2004-10-07 06:58:57

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dla mnie to jeden wielki SHIT ;)

to wielkie oszustwo ,lancomy na pierwszy rzut oka podróby tandetne >,no i te
ceny smieszne .
powinny zawieszac takie aukcje a kup[ujacy po zorientowaniu sie ze to
podróby wystawiac negatywy ale działa to w dwie strony i tak rodza sie super
sprzedawcy z miloionami pozytywów.
p.

1. Data: 2004-10-07 07:54:14

Od: "anna gidynska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> to wielkie oszustwo ,lancomy na pierwszy rzut oka podróby tandetne >,no i te
> ceny smieszne .

lancomy? w sensie JT? bo mnie się właśnie wydaje, że to oryginały. reszta,
owszem, podróby.

> powinny zawieszac takie aukcje a kup[ujacy po zorientowaniu sie ze to
> podróby wystawiac negatywy ale działa to w dwie strony i tak rodza sie super
> sprzedawcy z miloionami pozytywów.

nie zawsze o to chodzi. przypuszczam, że 8 na 10 kupujących zwyczajnie nie ma
pojęcia, że to, co kupiło, nie jest oryginalnym produktem. reszta może się
faktycznie boi.

an.

1. Data: 2004-10-07 10:31:09

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (czy ja już jestem przeczulona?!) juicy tubes?! Wydawało mi się że ich nie

Wszystko shit, JT wygląda przekonywująco na zdjęciach, ale w tym też pewnie
jakiś haczyk JEST, może made in Thailand...or Turkey :), jakby nie było u
sprzedawcy z tak imponującym asortymentem nie kupiłabym JT nawet za 10 zł.
A propos HB, ta użytkowniczka miała niezłu full- wypas: cienie, puder, róż,
wspaniały kompakt :)
http://allegro.pl/show_user.php?uid=1502697
i tradycyjnie: tylko u mnie tak tanio :)

Już nie ma, nie wiem, może ktoś "okazyjnie" kupił tą cudną kasetkę :), za to
można jeszcze się załapać na Klinika "2 w 1"
http://allegro.pl/show_item.php?item=32324633

Jedyny na allegro, unikat :)

Brak słów :-/

Asieńka P.

1. Data: 2004-10-07 12:46:30

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-06 22:40,Użytkownik Agalay ziewnął szeroko i rzekł:

> [...]
> (czy ja już jestem przeczulona?!) juicy tubes?! Wydawało mi się że ich nie

Ja jestem realistką-pesymistką: wszystko można podrobić. Widziałam, jak
kiedyś ktoś na allegro na zarzut (negatyw), że sprzedaje podróby,
odpowiedział: "A widziałeś, żeby ktoś podrabiał testery?!!" Otóż tak,
tester też da się podrobić. Inni się tłumaczyli, że np. pierwszy raz w
życiu słyszą, żeby ktoś podrabiał L'Oreal i tak dalej. Juicy Tubes nie
są tu żadnym wyjątkiem :)

Krusz.
przeżyłam czwartek...

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-07 12:52:27

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-07 14:46,Użytkownik Kruszyzna ziewnął szeroko i rzekł:

> Ja jestem realistką-pesymistką:
[ciach]
Nie żebym sie jakoś szczególnie znała na tych "lancomach", bo się nie
znam, tak się tylko, abstrahując od "lancomów", o podrabianiu
wypowiedziałam.

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-07 23:32:05

Od: "Beata" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
. Widziałam, jak
> kiedyś ktoś na allegro na zarzut (negatyw), że sprzedaje podróby,
> odpowiedział: "A widziałeś, żeby ktoś podrabiał testery?!!"
---------
Mnie tak odpowiedziano:-). Ale musze przyznac, ze kupilam na allegro 3
razy - raz sie nacielam na ewidentna podrobe, ale dwie inne EDP do tej pory
mnie ciesza nieslychanie - polowa ceny sklepowej:-) Oryginalne- zareczam :-)

Aha- welcome back- nie czytalam Was z rok:-)

Beata

1. Data: 2004-10-08 08:32:04

Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tester też da się podrobić. Inni się tłumaczyli, że np. pierwszy raz w
> życiu słyszą, żeby ktoś podrabiał L'Oreal i tak dalej. Juicy Tubes nie

Ano właśnie. Ja od kilku dni zastanawiam się, czy nadszedł już na allegro
czas podrabiania próbek...
Zerknijcie na dwie aukcje próbek "hydra zen" - oczywiście Lancome :)

Niby to samo, a w drugim linku o połowę tańsze i jakoś ta tubka inaczej
wygląda.
W celach testowych zakupiłam, to się sama przekonam, czy podróba...

A przy okazji proszę uprzejmie kogoś o podesłanie mi listy Tib, bo mi się
zniknęła. ;)

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

test
Sprzedam perfumy SPAM!
retinol na trądzik
Sklep z kosmetykami.
salon fryzjerski NEO na Grodzkiej w Kraku