[allegro] i jeszcze jeden, i jeszcze raz...

1. Data: 2004-07-23 09:41:12

Temat: [allegro] i jeszcze jeden, i jeszcze raz...
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

allo

to się zaczyna robić nudne.

364

chociaż postępująca obniżka ceny kremów wygląda interesująco.

an.

1. Data: 2004-07-23 09:41:54

Temat: Re: [allegro] i jeszcze jeden, i jeszcze raz...
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=346
364

> chociaż postępująca obniżka ceny kremów wygląda interesująco.

Wizja Chanel 5 za 6.99 w tym wysylka jakos mnie nie kusi ;-)

T. z piekla tlumaczen technicznych

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-23 21:36:59

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska napisał:
> allo
>
> to się zaczyna robić nudne.

masz racje, ale jak sprawia Ci to radosc lub przyjemnosc to ok.
powodzenia.
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-07-23 21:50:28

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> On Fri, 23 Jul 2004 23:36:59 +0200, in pl.rec.uroda walkie
> <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> wrote in

> czy mam rozumieć, że w ten wyrafinowany sposób próbujesz mi (oraz Tib)
> zasugerować, żebyśmy nie pisały już więcej, kto handluje podróbkami?
>
> an.

Mnie to zastanowilo, tylko tyle.

T.

1. Data: 2004-07-23 21:51:09

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-07-24 10:35:29

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> czy mam rozumieć, że w ten wyrafinowany sposób próbujesz mi (oraz Tib)
> zasugerować, żebyśmy nie pisały już więcej, kto handluje podróbkami?

ja nie chce nikomu sugerowac zachowania, to jego sprawa.
natomiast same widzicie ile tych oszustow jest, i ile watkow tworzycie w
tygodniu na ten temat, naprawde chyba lepiej byloby stworzyc strone z
baza tychze. nawet Wam moge pomoc.
bo nie dosc, ze piszecie i dla ludzi ktorzy sciagaja modemem liste to
katorga (tak wiem moga wybierac watki), dla stalych czytelniczek tez
moze to byc uciazliwe, to jeszcze sprawa waznosci - piszecie na liste
co wiecie jest ulotne - ja np. nie pamietam kto byl u Was na czarnej
liscie tydzien temu.
doceniam to co robicie ale chyba IMO niezbyt dobry sposob wybralyscie.

acha, nie chcialam Was urazic.

1. Data: 2004-07-24 10:43:32

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

walkie wrote:

> [...]
> liscie tydzien temu.
> doceniam to co robicie ale chyba IMO niezbyt dobry sposob wybralyscie.

Och, nie urazilas :-)
Strona bedzie dostepna najprawdopodobniej jutro wieczorem, tzn sprobuje
sie wyrobic, uaktualnic i wrzucic. Niestety doba ma tylko 24 h, a ja mam
zycie rodzinne, hobby i chomika na utrzymaniu ;-)

Co do grupy i zamieszania - po to jest "Allegro" w tytule, zeby osoby
nie zainteresowane mogly sobie to filtrowac czy dodac mnie i Anke do KF
- piszace tu sprzedawczynie podrobek powrzucaly i dobrze sie maja i one,
i my ;-).
Dodajemy nick nowego oszusta na biezaco, zeby grupa wiedziala o nim od
razu, poki jeszcze nie moze zajrzec na liste. Bedzie lista - nie bedzie
wrzucania, najwyzej raz na tydzien przypomni sie link czy cos.

Oczywiscie bedziemy wdzieczne za pomoc - jesli znasz sie na perfumach
czy zegarkach, to prosimy o podeslanie listy handlarzy podrobkami, w
kwestii technicznej dam sobie rade, strona bedzie prosta, tzn po prostu
wrzuce na swoja domowa, przynajmniej cos zacznie sie tam dziac ;-)

Pozdrawiam Cie cieplutko, walkie, gdybys miala jeszcze jakies uwagi to
poprosze na priv :-)

T.

1. Data: 2004-07-24 11:20:14

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 12:35:29 +0200, in pl.rec.uroda walkie
<cdte15$dem$1@wroclaw.net.pl>:

> [...]
>natomiast same widzicie ile tych oszustow jest, i ile watkow tworzycie w
>tygodniu na ten temat, naprawde chyba lepiej byloby stworzyc strone z

dziękuję, ale sądzę, że damy sobie radę. jest serwer, są umiejętności,
są chęci - tylko czasem czasu mniej.

>bo nie dosc, ze piszecie i dla ludzi ktorzy sciagaja modemem liste to
>katorga (tak wiem moga wybierac watki),

jakoś nie wydaje mi się, żeby nasze posty były dłuższe niż inne, nie
wrzucamy listy każdorazowo. poza tym, nie ma obowiązku ściągania
wszystkich postów, wystarczy zaznaczyć żądane nagłówki.

>dla stalych czytelniczek tez
>moze to byc uciazliwe,

niech filtrują po temacie (dla ułatwienia - [allegro] w tytule, na
sugestię Lii) lub nazwisku autorki postu.

>to jeszcze sprawa waznosci - piszecie na liste
>co wiecie jest ulotne - ja np. nie pamietam kto byl u Was na czarnej
>liscie tydzien temu.

na szczęście stare, dobre google archiwizują posty. mozna sobie
wyszukać, kto jest sprzedawcą podróbek - a jak strona powstanie,
zapewne będzie w faq grupy.

>doceniam to co robicie ale chyba IMO niezbyt dobry sposob wybralyscie.

stara, dobra zasada "nie podoba się, to nie czytaj" wydaje się być na
miejscu. zrozum: ani Tib, ani ja nie musimy tego tu wrzucać, oceniać
wątpliwych aukcji i mówić, po czym odróżniamy. ale mamy takie
altruistyczne, dobre serduszka i nie chciałybyśmy, żeby potem kogoś
oparszywiło, bo kupił sobie puder Lankom 5 w 1 albo krem Sziszejdo
Necrotic.

>acha, nie chcialam Was urazic.

naturalnie. ale wyszło Ci troszkę opacznie.

an.

1. Data: 2004-07-24 12:08:17

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:

> [...]
> altruistyczne, dobre serduszka i nie chciałybyśmy, żeby potem kogoś
> oparszywiło, bo kupił sobie puder Lankom 5 w 1 albo krem Sziszejdo

Mysle, ze bardziej chodzi o to, ze same jestesmy wdzieczne, jesli ktoras
z Was doradzi/odradzi kupowanie u okreslonego kogos, a ze akurat wiemy,
jak wygladaja oryginaly dzielimy sie ta wiedza, bo szkoda naszych
pyszczkow i kieszeni na kupowanie podrobek z garazu pana Henia ;-) Po to
jest grupa, zeby rozmawiac o urodzie, a unikanie uczulen i blednych
inwestycji w urode miesci sie w tej tematyce jak najbardziej :-).
Jedyne, czego bym osobiscie oczekiwala i za co bylabym szczerze
wdzieczna, to korzystanie z tej listy, jak juz bedzie - niech sie
przydaje po prostu :-) Troche czasu w to mozemy zainwestowac, zwlaszcza,
ze posiedzenia dwuosobowej rady ludzaco przypominaja siedzenie na
podlodze i opychanie sie galaretkami ;-))) Gdyby ktores z dziewczat
zainteresowane byly tematem, podrobkami, dolaczeniem do frakcji
samowolnych weryfikatorow, to moze jakies spotkanie przy kawie, hę? Moze
pozwola nam w knajpce usiasc na podlodze...zreszta Anek, jak ja znam,
nie zapyta o pozwolenie ;-))))

T.

1. Data: 2004-07-24 12:14:33

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jul 2004 14:08:17 +0200, in pl.rec.uroda Tib
<c...@a...pl> wrote in
<cdtjfe$1b7j$1@news2.ipartners.pl>:

> [...]
>samowolnych weryfikatorow, to moze jakies spotkanie przy kawie, hę? Moze
>pozwola nam w knajpce usiasc na podlodze...zreszta Anek, jak ja znam,

i znów wyszłam na jędzę. trudno, w końcu to prawda, nie mogę tego
ukrywać.

an. żmijowata otwarcie

;)))

Biulki matujące
Uwaga!!!! co mam zrobić żeby piegi mi nie rosły?
Tusz do rzęs (dostaje juz kręćka:P)
[wawa] Poszukiwania
Krem nablyszczajacy..? :()