amica czy polar, lodowki

1. Data: 2001-05-28 13:41:41

Temat: amica czy polar, lodowki
Od: "ch09879" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie macie doswiadczenia z lodowkami, chce kupic polska lodowke, ale nie
wiem jaka. Moze jakies sugestie (trwalosc, jakosc wykonania)

--
Waldemar Michorzewski
m...@p...com

1. Data: 2001-05-28 14:24:37

Temat: Re: amica czy polar, lodowki
Od: "bawoj" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam amice. Dziala niezle (2 lata), cicho, ale teraz bym chyba kupila cos
innego. Ma cos nie tak z proporcjami, za duzy zamrazalnik w stosunku do
reszty i przez duze pojemniki na drzwiach trzeba zostawiac duzo wolnego na
dolnej polce aby sie dobrze zamknela.
Basia

1. Data: 2001-05-28 15:22:15

Od: "siepacz" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję kupno urządzenia (nie mam opinii co do marki) oznaczonego klasą
energooszczędności A lub B, w gorszych klasach (aż do E) niższa cena dość
szybko zostanie "pożarta" przez zużycie energii.

1. Data: 2001-05-29 07:31:07

Temat: Odp: amica czy polar, lodowki
Od: "Monika Allison" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam od dwóch lat lodówkę polar i jestem bardzo zadowolona. Wnętrze z
szklanymi pólkami, użyutkowe boczne kiesazenie. Lodówka posiada dwa agregaty
i zamrażarkę - 3 szuflady. Jeżeli miałabym kupować kolejną lodówkę, to
kupiłabym ponownie Polara, ponieważ w swojej klasie była ona najtańsza, a po
co płacić więcej jeżeli za mniejsze pieniądze ma się taką samą jakość

Pozdrawiam

Monika

Użytkownik ch09879 <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

1. Data: 2001-05-29 10:20:22

Od: "pablo" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zgadzam sie z przedmowca, wydatek wiekszy przy zakupie o 300 - 400 zl zwraca
sie w ciagu 2 lat, a lodowki nie kupuje sie co dwa lata.

Pozdrawiam
Pablo

1. Data: 2001-05-29 10:30:19

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakie macie doswiadczenia z lodowkami, chce kupic polska lodowke, ale nie
> wiem jaka. Moze jakies sugestie (trwalosc, jakosc wykonania)

Polar juz od dluzszego czasu na polskim rynku jest bezkonkurencyjny jesli
chodzi o lodowki. Nie zastanawiaj sie, nad marka, idz do sklepu i porownaj z
innymi sposob wykonania, wygode, wyglad.

J.

1. Data: 2001-05-29 14:53:09

Od: "Jarek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amica zepsula mi sie po dwoch latach, ale tak, ze nie nadawala sie do
naprawy. Gdy mialem juz perspektywe wydatku na nowa lodowke, gosc z serwisu
odkryl, ze jeszcze jest na gwarancji (za pare dni mialo uplynac 2 lata). No
to mi przyjeli gwarancje, bez gadania dostalem mozliwosc wyboru: albo zwrot
kasy, albo nowa lodowka, ale wcale nie musi byc Amica (bo wszystko dzialo
sie w Euro AGD). Tak wiec wybralem sobie szybciutko sliczna Candy. I dzieki
temu po dwoch latach dostalem nowiutki sprzet. Tak wiec, choc Amica nie
okazala sie najlepsza, to nie mam do nich zalu. Pozdrawiam!
Jarek

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-05-30 10:47:58

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9f0d5i$uc5$...@a...webcorp.com.pl...

> Tak wiec wybralem sobie szybciutko sliczna Candy. I dzieki
> temu po dwoch latach dostalem nowiutki sprzet. Tak wiec, choc Amica nie
> okazala sie najlepsza, to nie mam do nich zalu. Pozdrawiam!

SPrzet Candy faktycznie jest ladny. Nie wiem, jak sie sprawuje, zawsze mnie
jednak od niego odstraszala najnizsza cena oraz fakt, ze jest to stala
pozycja we wszelkich promocjach. A promocje najczesciej dotycza sprzetu
"potentatow" w rodzaju Thomsona czy Samsunga, tak wiec nie odwaze sie. Wole
cos ciut drozszego ale pewniejszego. Np. Polara w przypadku lodowki.

J.

1. Data: 2001-05-30 14:19:20

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <j...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
mnie
> jednak od niego odstraszala najnizsza cena oraz fakt, ze jest to stala

A mnie ta promocja skusiła ponad rok temu i od tamtego czasu mam lodówkę
Candy. Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nie wymaga rozmrażania, łatwa do
mycia, energooszczędna. Ma przegródki z rurek z czego chyba najbardziej
jestem zadowolona. Szyba jest tylko na samym dole i już 3 razy była zbita (3
razy mój mąż zabierał się do mycia lodówki). W czerwcu zeszłego roku
zakupiłam też pralkę Candy. Również jestem bardzo zadowolona. Przy
zamkniętych drzwiach od łazienki zaczyna być ją słychać dopiero podczas
wirowania i to już na sam koniec, kiedy ma najwyższe obroty (taki delikatny
gwizdek). Naprawdę polecam tą markę.

Joanna

1. Data: 2001-05-30 14:30:14

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9f2vit$rad$...@n...tpi.pl...

> Nie wymaga rozmrażania, łatwa do
> mycia, energooszczędna. [...]
> zamkniętych drzwiach od łazienki zaczyna być ją słychać dopiero podczas
> wirowania i to już na sam koniec, kiedy ma najwyższe obroty

W tym sek, ze tymi zaletami moze sie pochwalic chyba kazda nowa lodowka
dowolnej marki. Pralka poki nowa tez bedzie cicha. Pytanie tylko, jak szybko
dostanie luzu na lozyskach...
Ale tak, jak pisalem: sprzetu Candy nie znam, marudze tak raczej dla zasady,
byc moze nie mam racji.

J.

Jak dlugo?
Dwie sprawy - kuchnia i łazienka. Długie.
szukam mieszkania do wynajęcia
Plamy z trawy
sufit napinany - Opinie