Re: amica czy polar, lodowki

From: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: amica czy polar, lodowki
Date: Wed, 30 May 2001 16:19:20 +0200

Jarek P. <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:9f2iu0$6d4$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik Jarek <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9f0d5i$uc5$...@a...webcorp.com.pl...

> SPrzet Candy faktycznie jest ladny. Nie wiem, jak sie sprawuje, zawsze
mnie
> jednak od niego odstraszala najnizsza cena oraz fakt, ze jest to stala
> pozycja we wszelkich promocjach.

A mnie ta promocja skusiła ponad rok temu i od tamtego czasu mam lodówkę
Candy. Jestem naprawdę bardzo zadowolona. Nie wymaga rozmrażania, łatwa do
mycia, energooszczędna. Ma przegródki z rurek z czego chyba najbardziej
jestem zadowolona. Szyba jest tylko na samym dole i już 3 razy była zbita (3
razy mój mąż zabierał się do mycia lodówki). W czerwcu zeszłego roku
zakupiłam też pralkę Candy. Również jestem bardzo zadowolona. Przy
zamkniętych drzwiach od łazienki zaczyna być ją słychać dopiero podczas
wirowania i to już na sam koniec, kiedy ma najwyższe obroty (taki delikatny
gwizdek). Naprawdę polecam tą markę.

Joanna