Re: amica czy polar, lodowki

Data: 2001-05-31 14:30:50
Temat: Re: amica czy polar, lodowki
Od: "mk" <m...@p...onet.pl>

> Mam od dwóch lat lodówkę polar i jestem bardzo zadowolona. Wnętrze z
> szklanymi pólkami, użyutkowe boczne kiesazenie. Lodówka posiada dwa
agregaty
> i zamrażarkę - 3 szuflady. Jeżeli miałabym kupować kolejną lodówkę, to
> kupiłabym ponownie Polara, ponieważ w swojej klasie była ona najtańsza, a
po
> co płacić więcej jeżeli za mniejsze pieniądze ma się taką samą jakość

Jaj estem w tej samej sytuacji ok 2 lata i chyba ten sam model.
Mam tylko pytanie - jak jest z glosnoscia tej lodowki - moja troche halasuje
(jakies rezonansy) i zdarza sie ze artykuly (wedliny) staja sie obslizgle i
z czasem plesnieja (mysle ze nie jest tego powodem zbyt dlugi czas
przechowywania)
pzdr

--
Marcin