Re: anonimowosc

Data: 2005-07-11 08:36:26
Temat: Re: anonimowosc
Od: "Marek Li" <M...@o...pl>

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
news:dat8fd$d4h$1@inews.gazeta.pl...

> Tak Marku, sprawdzam jego dane, gdyz zakladam mu dokumentacje
> medyczna, do
> ktorej jestem zobligowany prawem, oraz ktora powinienem prowadzic ze
> wzgledu
> na informacje o jego stanie zdrowia, ktore beda mnie lub komus innemu
> potrzebne do kontynuacji leczenia. Gabinet lekarza to nie jest autobus
> MPK,
> gdzie kazdy kto wsiada jest anonimowy. Rowniez rasa i kolor skory maja
> wazne
> znaczenie przy diagnostyce duzej ilosci chorob. Nie wspomiales o
> [...]

Napisałem wyraźnie: ..."Jakie znaczenie przy podjęciu działania ma dla
Ciebie rasa, religia, kolor skóry, imię, nazwisko? Możesz odpowiedzieć?
Dane personalne - z uporem powtórzę to raz jeszcze - nie mają wg mnie
znaczenia dla podjęcia tegoż działania.
Niepotrzebnie robisz wykład o roli w stawianiu diagnozy takich czynników
jak rasa, czy choroby występujące rodzinnie. Niepotrzebnie sa też
wstawki porównujące gabinet lekarza do autobusu MPK. Robiąc takie
porównanie sugerujesz, że mógłbym o tym nie wiedzieć. Oczekujesz od
dyskutantów podziękowań i ochów, i achów, ale w obecnym poście
pokazujesz, że masz ich za nic (przynajmniej mnie) - nie potrafię wg
Ciebie odróżnić gabinetu lekarskiego od autobusu i dopiero Ty w swej
łaskawości objaśniłeś mi tę różnicę.
Nie był też tematem Twojego posta proces stawiania diagnozy - nie trzeba
więc rozmywać sprawy. BTW: Nie chcesz mi chyba wmówić, że diagnoza
stawiana przez Ciebie zależy od prawdziwości podanych danych
personalnych? Prowadzimy dyskusję w ramach wątku, czy skaczemy sobie
gdzie wygodnie?
Twojego posta przeczytałem. Mam wątpliwości czy Ty przeczytałeś ten, na
który odpowiadasz, możliwe jest, że wolisz po prostu zwracać uwagę
(świadomie lub nie) na sprawy, które są Ci wygodne, dlatego nie
odpowiadasz na proste pytanie, które zadałem posta wyżej i powtórzyłem w
pierwszej linii obecnej odpowiedzi.

Marek Li