antybiotyk

11. Data: 2010-12-09 10:23:30

Temat: Re: antybiotyk
Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 10:45, Ingarden pisze:

> Nie uważasz, że trolowanie na grupie o medycynie jest wyjątkowo nieetyczne?
>
> Przerywając branie antybiotyków możesz załatwić się na lata, albo i całe
> życie. Na początek wyselekcjonujesz u siebie szczepy oporne.
>
> Nie jestem zwolennikiem antybiotyków, ale jeśli już zaczęło się je brać,
> to trzeba to robić aż do zakończenia terapii.
>
> Do pytającego - nie szukaj rozwiązań na grupach. Idź z tym do lekarza,
> on zdecyduje co dalej.

To co uprawia na grupie "animka" jest straszne. To nie tylko brak
sumienia ale i czysta głupota. Jak mozna radzic pytajacemu, zeby sam
zadecydowal o przerwaniu terapii antybiotykowej?! Ciekawe czy animka
wezmie odpowiedzialnosc za swoja porade... Masakra...

12. Data: 2010-12-09 12:31:28

Od: Gienek <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 11:23, R. P. pisze:
> Ciekawe czy animka
> wezmie odpowiedzialnosc za swoja porade... Masakra...

O jakiej odpowiedzialności mówisz? Chcesz aby pryszczata nastolatka
brała odpowiedzialność za swoją zabawę?

13. Data: 2010-12-09 12:35:56

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 13:31, Gienek pisze:

> O jakiej odpowiedzialności mówisz? Chcesz aby pryszczata nastolatka
> brała odpowiedzialność za swoją zabawę?

Zastanawiam sie, ze jej jeszcze sie nie znudzila ta zabawa. Proponuje PLONK.

14. Data: 2010-12-09 19:40:57

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 13:35, R. P. pisze:

> Zastanawiam sie, ze jej jeszcze sie nie znudzila ta zabawa. Proponuje PLONK.

To wy pryszczaci i piegowaci onaniści się tu zechcieliście zabawić.
Spadówa stąd!

--
animka

15. Data: 2010-12-09 20:04:43

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to trzeba to robić aż do zakończenia terapii.
>
> Do pytającego - nie szukaj rozwiązań na grupach. Idź z tym do lekarza,

Lekarz, dobry lekarz właśnie zadecyduje, że te antybiotyki dziecku szkodzą.

--
animka

16. Data: 2010-12-09 20:05:22

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zadecydowal o przerwaniu terapii antybiotykowej?! Ciekawe czy animka
> wezmie odpowiedzialnosc za swoja porade... Masakra...

Ty naprawdę jesteś pierdolnięty.

--
animka

17. Data: 2010-12-09 20:06:06

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O jakiej odpowiedzialności mówisz? Chcesz aby pryszczata nastolatka
> brała odpowiedzialność za swoją zabawę?

Masz siebie na myśli, czy swoją matkę?

--
animka

18. Data: 2010-12-09 21:45:36

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Między wykszyknikami bzdura za bzdurą:
1. animka nie jest trolem.
2. Kontynując antybiotyk w takiej sytuacji może dzieciakowi zniszczyć
zdrowie na całe życie.
3. Tak a jak się zaczęło pszebiegac pszez autostrade to tszeba skończyć, bo
pszecież , jak się zaczęło to tszeba skończyć.
4. Tego samego medyka?
________________

> [...]
> przerwaniu terapii antybiotykowej?! Ciekawe czy animka wezmie
> odpowiedzialnosc za swoja porade... Masakra...
Taaaaaaaaaaaak, a jak medyk zażyna antybiotykiem malca, albo jak mu już
zarżenie wątrobę to weźmie odpowiedzialność? Czy raczej powie: każda myśląca
matka by pszestała dawać takie lekarstwo.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

19. Data: 2010-12-09 23:10:40

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:45, Stokrotka pisze:

> [...]
> Mi?dzy wykszyknikami bzdura za bzdur?:
> 1. animka nie jest trolem.
> 2. Kontynuj?c antybiotyk w takiej sytuacji mo?e dzieciakowi zniszczy?
> zdrowie na ca?e ?ycie.
> 3. Tak a jak si? zacz?o pszebiegac pszez autostrade to tszeba sko?czy?, bo
> pszecie? , jak si? zacz?o to tszeba sko?czy?.
> 4. Tego samego medyka?
> ________________

> Taaaaaaaaaaaak, a jak medyk za?yna antybiotykiem malca, albo jak mu ju?
> zar?enie w?trob? to we?mie odpowiedzialno??? Czy raczej powie: ka?da my?l?ca
> matka by pszesta?a dawa? takie lekarstwo.

Animka gada glupoty. Trzeba sie z lekarzem skonsultowac, a nie przez
internet robic diagnozy i porady w przypadku gdy dziecko ma 39 stopni
goraczki.

20. Data: 2010-12-09 23:10:55

Od: "R. P." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 21:04, animka pisze:

> Lekarz, dobry lekarz właśnie zadecyduje, że te antybiotyki dziecku szkodzą.

Na pewno nie przez internet.

Re: Czym zmyc samoopalacz
Objawy raka jelita?
Pasy pooperacyjne - kiedy warto?
NASA arszenikowe DNA z "Mono Lake" to wcale NIE przybysze z kosmosu, a dowody na softwarowy zapis "programów zycia i losu" w pamieciach naturalnych komputerków zwanych DNA
Podwyższony AST, ASL i cholesterol