Re: antysemityzm

Data: 2009-10-12 18:29:29
Temat: Re: antysemityzm
Od: Hanka <c...@g...com>

-
> [...]
> I zniechęca Cię dlatego, że- jak podaje wiki:
> "W Polsce używany też w następujących znaczeniach:
> "Nazwa grupy lub organizacji lewicowej o prawdziwej lub rzekomej przewadze
> Żydów we władzach. Przypisywana Komunistycznej Partii Polski, a następnie
> Urzędowi Bezpieczeństwa."
> lub:
> "Obecnie używany (w Polsce) dla stygmatyzacji środowisk liberalnych oraz
> wywodzących się z byłej PZPR[potrzebne źródło]. Jest używany głównie przez
> środowiska nacjonalistyczne, w mediach głównego nurtu praktycznie zupełnie

Nie.
Zniecheca mnie to, co tak ladnie wyciales:

Zydokomuna - ANTYSEMICKI termin PROPAGANDY, a przede wszystkim
AGITACJI POLITYCZNEJ, przypisujacy Zydom winę za komunizm.

> Uczciwa dyskusja polega na nie pomijaniu nawet najbardziej drażliwych
> tematów.Czyż nie?

W swietle wyrazow napisanych przeze mnie duzymi literami,
moim zdaniem nie ma mowy o uczciwej dyskusji.

Nie, nie definiuj mi slowa UCZCIWA.
Wstapilam tu tylko na chwile.