Re: antysemityzm

From: glob <r...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: antysemityzm
Date: Mon, 12 Oct 2009 16:57:13 -0700 (PDT)

glob wrote:

> No Chironek co z twoją uczciwością, ja tu wkleiłem z linków
> psychologów rzeczy gdzie ewidentnie się stwierdza że to kk jest
> źródłem fobi antysemickiej i wielu innych, no przecież nie da rady
> powiedzieć że globik ma obsesje na temat kk, bo co psychologowie
> również dostali obsesji na temat kk, wszyscy zwariowali na temat kk
> Na ja ci tu wklejam profesjonalistów, a ty źródła antysemickie i
> zobacz jest sprzeczność. Bo psychologowie twierdzą że kk nienawidzi
> innowierców, a ty twierdzisz za pomocą swojego że uwielbiają
> innowierców. No i to jest ciekawy moment, bo mamy racjonalizacje,
> [...]
Ty Chironek, ale tak myślę skąd nagle twoja troska o Żydów, no bo co
kuleczki w łeb się przestraszyłeś czy co, a może wyznacznika bycia
śmieciem społecznym i tak się zatroskałeś;)))))))
No cóż to nie jest wina globika że zadajesz się z nieodpowiednim
towarzystwem i sam jesteś odpowiedzialny że polazłeś do kk. No ale tak
myślę że teraz taka AK zabijająca polskich antysemitów to by się
przydała, zabacz jak by szybko Józef Stalin Rydzyk z Rozgłośni z
Torunia wyparował , a ile rozmudlonej katolickiej patologi by się
ładniutko wybiło.
Może zmienisz zdanie i założymy od nowa AK i wyrypiemy z narodu te
śmiecie, no bo leczyć to oni się nie chcą.