Re: antysemityzm

Data: 2009-10-22 21:13:26
Temat: Re: antysemityzm
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hbqh2v$cna$5@node2.news.atman.pl...

> Za Konstytucją RP :
>
> /Rozdział II
> WOLNOŚCI, PRAWA I OBOWIĄZKI CZŁOWIEKA I OBYWATELA
>
> ZASADY OGÓLNE
>
> Art. 30.
>
> Przyrodzona i niezbywalna godność człowieka stanowi źródło wolności i
> praw człowieka i obywatela. Jest ona nienaruszalna, a jej poszanowanie i
> ochrona jest obowiązkiem władz publicznych.
>
> Art. 31.
>
> Wolność człowieka podlega ochronie prawnej.

> [...]

Dla Robaka na pewno. Żyd sobie może zajmować stanowiska, mieć władzę
etc. tak samo jak każdy Polak. Może promować swoich o ile nie narusza
obowiązującego prawa. I nikomu nic do jego pochodzenia.
Dlaczego np informacja, że moja babcia urodziła się na Wołyniu, miałaby
być informacją publiczną skoro babcia była anonimową osobą?

--

Paulinka