Re: antysemityzm

Data: 2009-10-28 08:59:32
Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <r...@o...eu>

"Stalker" <t...@i...pl>
news:hc8v7b$rot$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Można, ale wtedy np. XL i cała reszta wybranych przez Ciebie
> rozmówców też są tylko pożytecznymi idiotami, z którymi rozmawiasz
> żeby wykazać im idiotyzm :-)

hehe
Przecież dopisałem w PS-ie, że wyjątek (tu: XL-ka i cała reszta)
potwierdza regułę. ;)

> Zresztą twoje rozumowanie jest niepoprawne,

Zwróć uwagę na niuans: nie napisałem "musi się rozumieć"
lecz "można rozumieć". To alternatywa. :-)

> bo podany przez Ciebie wniosek byłby uprawniony dla zdania: "Każdy z kim
> rozmawia Robak jest idiotą", a nie "Każdy, kto rozmawia z Robakiem jest
> idiotą". Widzisz róznicę w zdaniach?

Oczywiście, że widzę - a wyjaśnienie rozwinę w załączniku. :)

> Stalker

załącznik:
Odkąd rozpocząłem swoją wędrówkę wirtualną w Internecie,
napisałem już ponad 100.000 listów i rozmawiałem z tysiącami ludzi.
Z tego gąszczu informacji przebijają się od czasu do czasu "perełki"
m.in. takie słowa, którymi ktoś kiedyś poczęstował mnie na forum
nasza-klasa: "stara dobra filozofia",
a więc filozofia pytań i uzasadnionych odpowiedzi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Świat idiotów zdominowany jest przez orzekanie
bez uzasadnień prawdziwości.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kanonem pożytecznych idiotów jest wzorzec Epimenidesa:
"Każdy Kreteńczyk jest kłamcą"
porównaj:
"Każdy z kim rozmawia Robak jest idiotą"
"Każdy, kto rozmawia z Robakiem jest idiotą"
Żadne z tych zdań nie jest uzasadnine - bo nikt nie przeprowadził
takich wiarygodnych badań potwierdzających prawdziwość
- są więc to zdania orzekające bez uzasadnienia prawdziwości,
czyli czyste pieniactwo. :-)
AW-unia jest sprytny, więc ułożył sprytne zdanie, które samo w sobie
nie zawiera prawdy natomiast pozwala ludziom pokonywać blokady:
chociaź przez stado idiotów mogę być uznany za idiotę, to
mniejsza o to - bo silniejsza jest ciekawość,
co zresztą sam autor AW-unia niejednokrotnie demonstruje. :-)
pozdrawiam sympatycznie,
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)