antysemityzm

121. Data: 2009-10-15 12:08:40

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po cóż więc Redarcie związałeś słowo Żyd ze złem i po co stworzyłeś
sam dla siebie definicję, którą nazywasz moją definicją?
Co ja napisałem - to widać.
Reszta to Twoje urojenia.
Jesteś tego świadomy? :)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

122. Data: 2009-10-15 12:25:52

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@p...com> napisał w wiadomości

> Zupełnie nie kumam, o co Ci chodzi. Poważnie.
http://www.towyoming.com/pl.a1.htm
Przeszukaj sobie ten tekst w poszukiwaniu 'homo', 'gej', 'freud',
marksista', 'żyd'
Cytuję:

"w ekonomicznym marksizmie pewne grupy, tj. robotnicy i chłopi, są dobre a
priori, a inne grupy, burżuazja i posiadacze kapitału, są złe, tak w
kulturowym marksizmie poprawności politycznej pewne grupy są dobre: kobiety
feministki (tylko kobiety feministki, nie-feministki przyjmuje się, że nie
istnieją), czarni, Latynosi, homoseksualiści."

"Horkheimera wyjściową herezją jest to, że interesuje się on bardzo Freudem.
I kluczem do przełożenia marksizmu z kategorii ekonomicznych na kategorie
kulturowe było zasadniczo to, że zastosował on w tym freudyzm."

"Te rzeczy, o których tu dzisiaj słyszymy - radykalny feminizm, wydziały
studiów kobiecych, wydziały "studiów o czarnych" (black studies), wydziały
studiów gejów, wszystkie one są gałęziami Teorii Krytycznej. Co Szkoła
Frankfurcka w zasadzie zrobiła, to oparła się w latach 1930. na obu, Marksie
i Freudzie, żeby stworzyć tę teorię zwaną Teorią Krytyczną. Nazwa jest
świetnie pomyślana, bo kusi żeby zapytać "Co jest teorią?"

"Jak cała ta sprawa przelała się tutaj? Jak wlała się w nasze uniwersytety
i, faktycznie, w nasze życia dzisiaj? Członkowie Szkoły Frankfurckiej to
marksiści. To także, co do jednego, Żydzi."

123. Data: 2009-10-15 12:56:12

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po cóż więc Redarcie związałeś słowo Żyd ze złem i po co stworzyłeś
> sam dla siebie definicję, którą nazywasz moją definicją?
No widzisz, jakie zamieszanie ...
A prosiłem, upierałem się - nie wprowadzaj własnych definicji do dyskusji -
jeśli niczego
nie wnoszą. 'Żyd psychiczny'. Można było np. 'sympatyk kultury/kuchni
żydowskiej',
albo 'filosemita'.
Ale na co to komu w wątku o antysemityzmie, w dodatku po pytaniu o osobiste
związki z Żydami ???

Wolałeś prowokować w drugą stronę:
"Żeby rozpoznać Żyda psychicznego trzebaby go podłączyć
do wariografu i zadawać podchwytliwe pytania np.
czy lubisz filmy śmierdzące czosnkiem nakręcone przez Żyda
Polanski'yego, który zyskał sławę zmuszając podstępnie dziecko
do stosunku płciowego?"

Nie chcesz dyskutować - nie dyskutuj. Lubisz plątać i robić
dygresje 'filozoficzne' - no to Redart produkuje Ci dygresyjne
'urojenia' ;)))

124. Data: 2009-10-15 13:07:46

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Redarcie moich definicji tu nie ma. Są wyłącznie Twoje.
Czy rozumiesz, że odnosząc się do "moich" definicji - dyskutujesz
sam ze sobą? Mnie w tym nie ma i ja w tym nie uczestniczę.
Produkujesz słowotok sam nakręcając siebie. :-)
Gdyby znalazła się osoba, w której Twoje urojenia rezonują
to powstałby duet, później tercet, kwartet, kwintet itd
coraz bardziej nakręconych sektofobów.
Czujesz bluesa? :-)
Ja napisałem, że Żydem można być fizycznie i psychicznie.
Fizyczność da się sprawdzić chemicznia, a psychiczność wariografem.
Gdzie tu masz jakieś definicje 'złego' Żyda i inne urojenia?
PS.
Tak prywatnie zapytam: leczysz się? :-)))
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~

125. Data: 2009-10-15 13:38:19

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości
To jest Twoja definicja, robaksie. Prowokacja, czy nie - ale Twoja:

126. Data: 2009-10-15 14:03:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com>
m.googlegroups.com...

> [...]
> Płeć fizyczna JEST - genitalia, narządy rodne, chemia płynów ustrojowych.
> Płeć psychiczna ISTNIEJE - skłonności, podniecenie, marzenia.
>
> Sentencja:
> jeśli czegoś nie da się zmienić, to trzeba się z tym oswoić.
> "Żyj i pozwól żyć innym najlepiej jak potrafią, bez krzywdy wzajemnej..."
> współistnienie, a nie wrogość <= to emergentne przesłanie hominidów
>
> PS. Oczywiście powyższa sentencja dotyczy wszelkich odmienności
> nie tylko seksualnych ale także etnicznych czy rasowych, jak wymieniony
> w temacie antysemityzm <= narzędzie podtrzymywania semityzmu. :-)
Norma w sensie normy jakiej do tyczy hetero, a te badania społeczne
mówią o tym że homo częściej ma lęki, bo to jest wpływ homofobicznych
jednostek, które homo prześladują, bo jak nieświadomy homo posłucha
Takiego psychicznie chorego Chirona to zaczyna myślęć że z nim jest
coś nie tak, więc dostaje lęków, I dlatego publicznie trzeba potępiać
takich ludzi jako patologię i wysyłać na leczenie , którzy głoszą że
homo to zboczenie. Bo to cacy są psychicznie chorzy i szkodzą.

127. Data: 2009-10-15 15:09:06

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wroci:

> [...]
> takich ludzi jako patologię i wysyłać na leczenie , którzy głoszą że
> homo to zboczenie. Bo to cacy są psychicznie chorzy i szkodzą.

Normą ewolucji jest podtrzymanie gatunku. Normą gatunków dwupłciowych
jest kopulacja z płcią przeciwną. Zboczeniem ze ścieżki ewolucji jest
kopulacja w obrębie tej samej płci, więc jeśli ktoś mówi, że
homoseksualizm jest zboczeniem - to mówi prawdę:
ewolucja zrobiła tym ludziom psikusa mieszając płeć fizyczną
w odwtotności do psychicznej. Jest to taka sama przypadłość
jak garb czy zez - na którą taka osoba nie ma wpływu. Po prostu
garbaty ma garba - bo ma, zezowaty ma zeza - bo ma, a
homoseksualista jest homoseksualitą bo takim go/ją zrobiła
natura. To w pewnym sensie jest wada, ale wyśmiewanie się
z czyichś wad niezbyt dobrze świadczy o tym, który się śmieje,
bo każdy ma jakieś wady i nikt nie jest ideałem.
Nie wierzę Ci w to co piszesz o Chironie - bo z tego co widzę,
jest człowiekiem kulturalnym i dobrze wychowanym, więc nie
będzie śmiał się na przykład z pederasty, że jest pedałem (pedziem).
Tu się nie ma co śmiać tylko jeden drugiego musi zrozumieć,
że w tym jaki jest nie ma niczyjej winy.Winna jest matka Natura
i ciotka Ewolucja. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

128. Data: 2009-10-15 15:21:00

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
> [...]

> Nie chcesz dyskutować - nie dyskutuj. Lubisz plątać i robić
> dygresje 'filozoficzne' - no to Redart produkuje Ci dygresyjne

No ale to normalne co napisałem. Czego nie rozumiesz?
Że Żyd podłączony do wariografu będzie inaczej reagował
niż Polak, czy Niemiec - patrząc na ten sam film, czy słysząc
te same słowa? Tak po prostu jest, a jeśli nie wierzysz - to sprawdź. :)
Puść im na przykład film jak Żyd gwałci 13-to letnie dziecko...
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

129. Data: 2009-10-15 15:21:09

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

130. Data: 2009-10-15 15:24:42

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Normą ewolucji jest podtrzymanie gatunku.
Ok.

> Normą gatunków dwupłciowych jest kopulacja z płcią przeciwną.
> Zboczeniem ze ścieżki ewolucji jest
> kopulacja w obrębie tej samej płci, więc jeśli ktoś mówi, że
> homoseksualizm jest zboczeniem - to mówi prawdę:
To nie jest wcale takie oczywiste tam, gdzie osobniki
tworzą społeczności i także seksualność ma funkcje społeczne.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Szympans_kar%C5%82owaty

"Seks odgrywa istotną rolę w społeczności bonobo. Stosunki seksualne są
używane do powitań, rozwiązywania konfliktów i pokonfliktowego "godzenia
się", a także jako przywilej udzielany przez samice w zamian za pożywienie.
Bonobo są jedynymi poza człowiekiem przedstawicielami naczelnych, u których
zaobserwowano pocałunki językowe, spółkowanie pochwowe w pozycji twarzą w
twarz, ocieractwo genitalne pomiędzy dwiema samicami, ocieractwo genitalne
pomiędzy dwoma samcami (ang. "penis-fencing"). Wszystkie te zachowania
zachodzą zarówno pomiędzy członkami rodziny (blisko spokrewnionymi
osobnikami) jak i innymi bonobo w stadzie. Bonobo nie utrzymują stałych
związków rodzinnych. Zdaniem niektórych badaczy[2] bogactwo zachowań
seksualnych u bonobo jest mechanizmem przyczyniającym się do złagodzenia
zachowań agresywnych u samców bonobo. Podobne znaczenie mają inne formy
kontaktów interpersonalnych - zabawa, wzajemne iskanie, okazywanie troski i
współczucia."

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...