antysemityzm

871. Data: 2009-11-03 17:14:40

Temat: Re: antysemityzm
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> ale z tą królową to się trochę odsłoniłeś:-)

nie lubię tak tkwić tchórzliwie za tarczą :)

872. Data: 2009-11-03 18:14:23

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Ale ja wciąż nie wiem, co z tą bezą?

Włóż to między mity. :)

Ewa

873. Data: 2009-11-03 19:43:39

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Włóż to między mity. :)

Obok Aleksandra Wielkiego.

Qra

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...