antysemityzm

391. Data: 2009-10-23 19:17:20

Temat: Re: antysemityzm
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:12:40 +0200, Paulinka napisał(a):

> BTW szkodliwość czynu w tym wypadku jest żadna, dała komuś pracę, pomimo
> że popełniła przestępstwo.

Czyli pani w US, ujawniająca stan majątkowy (podatki) koledze z
powiązaniami przestępczymi tez nie robi nic złego - daje pracę paru smutnym
gościom, nie?
--

Ikselka.

392. Data: 2009-10-23 19:18:05

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> żydowskim rodowodzie w stosunku do ogólnej liczby sędziów
> to pogadamy kto tworzy mity o niezawisłości sądów i Polanski'm

Z Robakiem od dawna pomijam sprawę Polańskiego. Pisałam o niezawisłości
sądów w Polsce. Roman P. będzie sądzony w USA.

--

Paulinka

393. Data: 2009-10-23 19:19:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:12:40 +0200, Paulinka napisał(a):

> Co mam Ci napisać, że niektórzy ludzie są durni? Są owszem. Na szczęście
> nasze społeczeństwo składa się nie tylko z Twojej dalszej znajomej.

Raczej NA NIESZCZĘŚCIE, skoro jak sama oceniasz, jej czyn akurat był
nieszkodliwy...
:-/
--

Ikselka.

394. Data: 2009-10-23 19:19:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> Jeśli udowodnisz, że pani Zosia to zrobiła, to pani Zosia ma
> przebimbane. Pani Zosia podpisując umowę o pracę, podpisała stosowne
> dokumenty, które chronią dane osobowe, które będą w jej dyspozycji.

Ale wg osaczonych, jeśli pani Zosia jest żydówką, to nic jej się nie da
zrobić, bo prokurator jest żyd, sędzia jest żyd i naczelnik więzienia jest
żyd. ;D

michał

395. Data: 2009-10-23 19:20:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:18:05 +0200, Paulinka napisał(a):

> Z Robakiem od dawna pomijam sprawę Polańskiego. Pisałam o niezawisłości
> sądów w Polsce. Roman P. będzie sądzony w USA.

Skad ta pewnosć?
Ale pomińmy to.
--

Ikselka.

396. Data: 2009-10-23 19:21:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Na kłopoty - moralność Kalego?

Dalej uważam, ze była durna i złamała prawo. Szkodliwość czynu oceni
sąd, przypuszczam, że tak samo jak ja.

--

Paulinka

397. Data: 2009-10-23 19:22:42

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Paulinka" pisze:

> To co trzeba zrobić, kolejny holokaust? Jak widzisz rozwiązanie problemu,
> który wg Ciebie istnieje? Odrzucić ustawę o ochronie danych osobowych,
> zabronić ludziom żydowskiego pochodzenia sprawować funkcje publiczne?
> --
> Paulinka

Najpierw musisz się pogodzić z faktem, że ten jak to nazwałaś
"problem wg Ciebie" nie jest żadnym problemem według mnie
lecz opisem stanu faktycznego na początku XXI wieku w RP.
Gdy się z tym pogodzisz, to możemy pogadać. :-) /Robak/

398. Data: 2009-10-23 19:23:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 21:21:49 +0200, Paulinka napisał(a):

> Dalej uważam, ze była durna i złamała prawo. Szkodliwość czynu oceni
> sąd,

Kiedy? I której pani Zosi z całej domyślnej rzeszy łamiących prawo
urzędników?
;-P

--

Ikselka.

399. Data: 2009-10-23 19:23:27

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Czyli pani w US, ujawniająca stan majątkowy (podatki) koledze z
> powiązaniami przestępczymi tez nie robi nic złego - daje pracę paru smutnym
> gościom, nie?

Piszesz o innym przypadku. Jeśli chcesz mi udowodnić, że jestem
zwolennikiem handlowania danymi osobowymi, to już teraz sobie odpuść.

--

Paulinka

400. Data: 2009-10-23 19:23:45

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Heeee heeee :-D
> Że dokończę: A co z danymi, kiedy pani Zosia zostanie zwolniona z
> pracy? Nie weźmie sobie kopii? Zagwarantuje mi to oczywiście ustawa?
> ;-PPP

Żadna ustawa nie chroni Cię także przed rabunkiem, napadem i gwałtem - które
się zdarzają ludziom. Przestępstwo to przestępstwo. Czemu udajesz idiotkę?
:)

michał

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...