antysemityzm

491. Data: 2009-10-24 20:02:56

Temat: Re: antysemityzm
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 17:02:00 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

> Chcesz o tym pogadać?:-)
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

On nie wierzy w duchy :-D
--

Ikselka.

492. Data: 2009-10-24 20:19:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 21:51:47 +0200, Paulinka napisał(a):

> Mnie ten temat nie interesuje.
>
> EOT

Całe społeczeństwo tak robi...
--

Ikselka.

493. Data: 2009-10-24 20:27:29

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl>

> Chodziło mi o inne ewentualności uniknięcia sadzenia w USiech.
> --
> Ikselka.

Z ostatnich wiadomości w temacie:
Wczoraj agencja AP ujawniła, że to szwajcarskie władze wystawiły
Polańskiego Amerykanom. 22 września, cztery dni przed aresztowaniem,
szwajcarskie ministerstwo sprawiedliwości przesłało pilnego maila do
władz USA z pytaniem, czy nakaz aresztowania reżysera jest jeszcze
aktualny. Amerykanie dwa dni później odpowiedzieli, że tak, i poprosili
o zatrzymanie Polańskiego.
http://wyborcza.pl/1,75248,7171558,Czy_Roman_Polansk
i_dobrowolnie_poleci_do_USA_.html

21 Paź 2009 ... decyzja sądu w Belinzonie, który odmówił wypuszczenia
go za kaucją. ...

Sprawa jest ciekawa, że inicjatywa przeciw Polańskiemu wyszła z Europy.
Ed

494. Data: 2009-10-24 20:31:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 22:27:29 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]
> go za kaucją. ...
>
> Sprawa jest ciekawa, że inicjatywa przeciw Polańskiemu wyszła z Europy.

Ciekawa jestem finału.
--

Ikselka.

495. Data: 2009-10-24 20:42:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Ale tak jest łatwiej. Poza tym- świadczy to o jego otwartości- lub jej
> braku. No to skoro ktoś roztwarty na oścież nie jest- to ja go tam
> roztwierać nie będę:-)

Czyli nie uznajesz prawa do ochrony prywatności. Sądzisz pewnie, że jeśli
ktoś ma coś do ukrycia, to musi mieć coś na sumieniu i nie warto się z nim
zadawać. Czy tak? :)

michał

496. Data: 2009-10-24 20:53:53

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> Czy żyjąc (hipotetycznie) w czasach okupacji niemieckiej wolał byś być
> sądzony za handel rąbanką przez sędziego niemieckiego czy przez
> folksdojcza?

Jeżeli mnie tu przyrównujesz do folsdojcza, to musiałbym w sprawie
antysemityzmu kolaborować z Semitami i podlizywać się im. A przecież
nazwałeś mnie światowcem. Ja szanuję wszystkie narody, rasy ludzkie i
orientacje seksualne. Pod tym względem są dla mnie wszyscy równi i zasługują
na to samo. Te same prawa, to samo traktowanie. Więc analogia Twoja jest
nieadekwatna.

michał

497. Data: 2009-10-24 20:59:32

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
[...]

> Myślisz, że gdy przypudrujesz GWno to będzie pachniało różami?

Czy mocz przypadkiem dla Ciebie nie jest też gównem tylko w płynie?. :)

michał

498. Data: 2009-10-24 21:01:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message
> Prawusek wrote:
> [...]
>
> Czy mocz przypadkiem dla Ciebie nie jest też gównem tylko w płynie?. :)

Spytaj Qry.

499. Data: 2009-10-24 21:05:02

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Qra, ja rozumiem, ze Ci się swiat wokół jaj kręci, ale w końcu to nie one
> są najważniejsze :-)

Tak. Wiemy. Prawda. Miłość. Kozak.

Qra

500. Data: 2009-10-24 21:07:03

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
[...]
> To co trzeba zrobić, kolejny holokaust? Jak widzisz rozwiązanie
> problemu, który wg Ciebie istnieje? Odrzucić ustawę o ochronie danych
> osobowych, zabronić ludziom żydowskiego pochodzenia sprawować funkcje
> publiczne?

---
> Wystarczy, że będziemy wiedzieć. To wystarczy, IMO

Do czego wystarczy?

michał

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...