antysemityzm

481. Data: 2009-10-24 17:16:29

Temat: Re: antysemityzm
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> Posłuchaj Paulinko.
> Nie ma skutku bez przyczyny. Pogromy Żydów, wypędzenia,
> eksterminacja - nie dzieją się z niczego.
> Przyczyną jest zażydzanie - skutkiem odżydzanie.
> porównaj:
> Przyczyną opasłości jest obżarstwo - skutkiem odchudzanie.
> To nie jest mój problem, ale problem tłuściocha.
> Ja mogę mu/jej tylko współczuć i doradzić dietę.
> Rizumiesz co Ci chcę powiedzieć?

To, że próbujesz się przedstawić, jako obrońca Żydów, przy Twojej postawie
jest szczególnie obrzydliwe.

> Zażydzanie skutkujące odżydzaniem - to nie jest ani mój problem,
> ani Chirona, Ikselki czy Prawuska, lecz jest to przede wszystkim
> problem samych Żydów, którzy jak ćma lecą do ognia by się spalić,
> niepomni nauczek historii.

Skupiony jesteś na Żydach i tylko ich widzisz jako szukających nieszczęścia.
A prawda jest taka, że oni są aktywni, może aktywniejsi od innych. A gdzie
drwa rąbią, tam wióry lecą.

> [...]
> W jakimś państwie Żyd łamie prawo - gwałci dziecko - i ucieka
> za granicę, gdzie inni Żydzi udzielają mu schronienia i kreują
> na gwiazdę. Żyd z przestępcy przemienia się w bohatera.
> To "film kręcony na żywo - kręcony życiem".
> Wiesz kto napisze scenariusz dalszego ciągu i jaki los spotka
> przestępcę i te osoby, które mu pomagały?
> Czy postrzegasz, że są dwie postawy widzów:
> 1. postawa uświadomienia sobie "co jest grane"
> 2. postawa wyparcia "nie wiem i nie chcę wiedzieć"
> Którą postawę Paulinko Ty prezentujesz sobą. Wiesz? :-)
> Jeśli drugą - to masz problem. Wiesz o tym?

Jest jescze trzecia postawa: Wszytko, co jest lepsze i mądrzejsze, trzeba
zniszczyć. I to jest Twoja postawa. :)

michał

482. Data: 2009-10-24 17:24:15

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> [...]
> drwa rąbią, tam wióry lecą.

> Jest jescze trzecia postawa: Wszytko, co jest lepsze i mądrzejsze, trzeba

Myślisz, że gdy przypudrujesz GWno to będzie pachniało różami?

483. Data: 2009-10-24 19:36:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 23:37:36 +0200, Robakks napisał(a):

> Zjawisko jest ogólnoświatowe. Naprawdę nie widzę problemu...
> Wyjaśnij mi proszę: dlaczego zjawisko nazywasz problemem?

Dobre :-)
--

Ikselka.

484. Data: 2009-10-24 19:38:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 23 Oct 2009 23:45:38 +0200, Paulinka napisał(a):

> Twoim, XL, Chirona. Ja nie mam problemu z Żydami, homoseksualistami etc.
> To moi sąsiedzi. Ich sprawy łóżkowe, światopoglądowe mnie nie interesuj
> ą.

Wyobraź sobie, że mnie też nie - póki na ulicy nie widzę parady równości
itp. Wtedy okazuję zainteresowanie - przez negację.
--

Ikselka.

485. Data: 2009-10-24 19:46:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 07:33:23 +0200, Robakks napisał(a):

> [...]
> W jakimś państwie Żyd łamie prawo - gwałci dziecko - i ucieka
> za granicę, gdzie inni Żydzi udzielają mu schronienia i kreują

H-O-W-G-H!!!
--

Ikselka.

486. Data: 2009-10-24 19:48:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 00:58:39 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Co zrobisz, posiadajac wiedze na temat zydowskiego
> pochodzenia swojego sasiada XYZ?
> Nic nie zrobisz?
> Wiec po co Ci ta wiedza?
>
> Zrobisz cos?
> Powiedz, co.

Jeżeli(!) należy do gminy żydowskiej - nie zagłosuję na niego, kiedy
wystartuje do władz lokalnych. Choćby.
--

Ikselka.

487. Data: 2009-10-24 19:51:47

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Wyobraź sobie, że mnie też nie - póki na ulicy nie widzę parady równości
> itp. Wtedy okazuję zainteresowanie - przez negację.

Nie zamierzam się wstydzić ani tłumaczyć ze swojej tolerancji w stosunku
do bliźnich, którzy mieszkają obok mnie.

Pogadaj sobie z Chironem i Edwardem o 'pedałach', żydokomunie,
ziomkostwach niemieckich etc.
Mnie ten temat nie interesuje.

EOT

--

Paulinka

488. Data: 2009-10-24 19:54:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 16:27:19 +0200, Robakks napisał(a):

XL:

> Te inne są:
> a) dobrze poinformowane
> b) nawiedzone
> ;DDD

Chodziło mi o inne ewentualności uniknięcia sadzenia w USiech.
--

Ikselka.

489. Data: 2009-10-24 20:01:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 16:51:15 +0200, Chiron napisał(a):

> Niejaki Karol Clausevitz z Wrocławia twierdził, że nie wystarczy- a nawet
> nie jest konieczne do pokonania jakiegoś państwa zniszczenie jego siły
> militarnej, nawet całej gospodarki.

Najprostszy i najtańszy sposób na to - wystarczy zaniżyć społeczny poziom
wiedzy ogólnej (w tym zwłaszcza znajomści i zainteresowania historią i
matematyką - wszak znajomość historii to baza do wyciągania wniosków
politycznych i ekonomicznych na przyszłość, matematyka to narzędzie do ich
weryfikacji pre factum) jego własnymi rękami - vide poziom matury oraz
powszechne załatwianie zaświadczeń o tych tam... niedowładach mózgu.

> O pokonaniu możemy mówić dopiero, kiedy
> zostanie społeczeństwo zniszczone duchowo...
> i tak się zadziało u nas

Wlaśnie to przypięczętowuje sprawę.
--

Ikselka.

490. Data: 2009-10-24 20:02:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 24 Oct 2009 16:58:48 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie gazebo <g...@c...net> tak oto plecie:

> I jesteś Aniołem. Ale czy ciągle z jajami?
>
> Qra

Qra, ja rozumiem, ze Ci się swiat wokół jaj kręci, ale w końcu to nie one
są najważniejsze :-)
--

Ikselka.

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...